Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نکونام مردم را سرمایه عظیم جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: بی تدبیری ها نباید باعث فشارهای اقتصادی و بی سر و سامانی بازار شود و مردمی اینچنین پایبند به ارزش های انقلاب را در فشار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 18 بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، راه رستگاری انسان را بندگی و تقوای الهی خواند و گفت: خداوند از روح خود در انسان ها دمیده است لذا کرامت و شرافت هر انسان معادل همه ظرفیت بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس از سرمایه های ماندگار و عظیم جمهوری اسلامی است و ذخیره و تجربه ای برای سال های انقلاب شد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دفاع مقدس تحقق آموزه های مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بود، اظهار کرد: شهدای ما از این مکتب آموختند که مرگ در راه خدا، برای کسب عزت و سربلندی است و زندگی ابدی آخرت در بهشت، جاودان است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه حمله نظامی بعثی ها به ایران با حمایت های بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان برای به زانو درآمدن انقلاب بود، تصریح کرد: هدف دشمن این بود که تاسیسات مختلف نظامی، صنعتی، تولیدی و اقتصادی کشور را نابود کند اما رزمندگان اسلام با رهبری امامی بصیر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مردم را سرمایه عظیم جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: بی تدبیری ها نباید باعث فشارهای اقتصادی و بی سر و سامانی بازار شود و مردمی اینچنین پایبند به ارزش های انقلاب را در فشار قرار دهد.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دولتمردان باید با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبری مشکلات را رفع کنند، اضافه کرد: مردم انتظار دارند که مسئولین فرای از تصمیمات دشمنان به وعده های خود عمل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر رعایت دقیق و جدی دستورالعمل های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: متاسفانه چند روز اخیر برخی از مناطق استان در وضعیت نامناسبی نسبت به شیوع کرونا قرار دارند و این لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دوچندان می کند.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا در برخی از شهرها که وضعیت شیوع کرونا نامناسب است نمازهای جمعه برگزار نمی شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد اقتصادی چهارمحال و بختیاری توسعه اقتصادی رونق اقتصادی مشکلات اقتصادی جمعه شهرکرد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر دوشنبه در دیدار با مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن تقدیر از حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه در پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: استقلال و امنیت بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی ایران است که این امر را مدیون رشادت غیورمردان سپاه هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود انقلاب و ایران نبود، این نشان از قدرت و صلابت نیروهای نظامی و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان و تاکید کرد: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه در پاسخ سپاه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، برخی معاندان داخلی به جای غرور ملی به رواج ترس و واهمه در کشور می‌پردازند، افزود: جریان انقلابی اصیل و ناب به هیچیک از جریان‌ها اعتنا نمی‌کنند و با تبعیت فرمان رهبر معظم انقلاب به دفاع از خاک میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب می‌پردازد.

وی افزود: مردم دنیا بر قدرت نظامی ایران اقرار کرده و از این اقدام قاطعانه ایران متحیرند چرا که غیرت و مردانگی، شجاعت و در صحنه حاضر بودن دلاورمردان سپاه در دنیا بی‌نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: دشمن پس از این اقدام شجاعانه سپاه، در صدد بی ارزش جلوه دادن آن بوده و در بین مردم به القای ناامیدی می‌پردازد که در مقابله با این جنگ روانی باید تبلیغ و امید آفرینی توسط صاحبان تریبون، روحانیون و مبلغین انجام شود.

کد خبر 6078966

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان