Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@06:58:40 GMT

هشدار مقتدی صدر به نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۰۵۰

هشدار مقتدی صدر به نتانیاهو

به گزارش افکارنیوز،

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در خطبه نماز جمعه امروز به بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام برای ارتباط با عراق هشدار داد.

او گفت: «از بنده خدا مقتدی صدر به دشمن خداوند بنیامین نتانیاهو، درباره آمدن به سرزمین معصومان، عراق، به تو هشدار می‌دهم. مبادا به فکر بازگشایی سفارت یا بدتر از آن در عراق بیاندیشی، زیرا مطابق با آیات قرآن، آن زمان، روز پایانی‌تان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مقتدی صدر افزود: پس از این مسئله، به مستضعفان مشرق و مغرب این کره خاکی می‌گویم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ذلت و خواری است. هیهات منا الذله. خداوند آن را از ما دور بدارد. بدانید که ما شهدای انقلاب سنگ را فراموش نخواهیم کرد. فلسطین در وجدان ما زنده است.

این واکنش جریان صدر به اخباری است که چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. در برخی از این شبکه‌ها، تصویری از یک سایت غیررسمی با عنوان «سفارت مجازی عراق در اسرائیل» منتشر شده بود که تنها عنوان سایت را به زبان انگلیسی و عربی منتشر کرده بود.

مقتدی صدر همچنین در واکنش به انفجار بمب در موسسه آمریکایی آموزش زبان انگلیسی در نجف اشرف در صفحه توئیتر اعلام کرد که وارد کردن عراق به یک تونل تاریک و فضایی از خشونت و هدف قرار دادن مقر‌های فرهنگی و هیئت‌های دیپلماتیک را صلاح نمی‌دانم. می‌توان راه‌های سیاسی و دیپلماتیک را برای پایان دادن به اشغالگری و جلوگیری از مداخلات دنبال کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو مقتدی صدر بنیامین نتانیاهو عراق مقتدی صدر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده سربازان اسیر در دست مقاومت فلسطین در غزه اعلام کرد: اسرائیل برای ورود به رفح آماده می شود و هیچ یک از سربازان خود را آنجا رها نخواهد کرد.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، نتانیاهو گفت: "می دانم هر روزی که می گذرد مثل جهنم است؛  فرزندان شما قهرمانان ما هستند، قهرمانان اسرائیل هستند."

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: فقط فشار نظامی تضمین کننده آزادی بازداشت شدگان(در دست مقاومت فلسطین) خواهد بود. من شخصاً و به صورت شبانه روز این موضوع را پیگیری می کنم.

او در ادامه ادعاهای خود گفت: ما شمال نوار غزه و خان ​​یونس را تحت کنترل خود در آورده ایم، نوار غزه را امن کرده ایم و برای ورود به رفح آماده می شویم.

او ادامه داد: در مذاکرات آزادسازی همه گروگان ها که خود من مدیریت آن را انجام می دهم باید از همه کارت ها به صورت عاقلانه استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی طی چندماه اخیر با آغاز جنگی ویرانگر علیه مردم فلسطین در نواز غزه وحشیانه ترین جنایت های جنگی و ضد بشری را مرتکب شده و در تمام این مدت جامعه بین الملل از اتخاذ تصمیمی قاطع در محکومیت و ممانعت از این جنایت ها عاجز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بعد از جنگ غزه کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد
  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • ۵ نکته در مورد قطعنامه آتش‌بس فوری در جنگ غزه
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم