Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گرجستانی سپاهان گفت: نویدکیا فرد باهوشی است ولی باید به این موضوع توجه کرد که به هیچ وجه وقت زیادی برای انتشار ایده‌های خود نداشت اما اطمینان دارم که عملکرد خودمان را با او بهبود خواهیم بخشید

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان و یکی از مهره‌های مهم و کلیدی این تیم در دیدار مقابل النصر عربستان بعد از ماه‌ها دوری برای این تیم به میدان رفت و بازگشت او خیال هواداران این تیم را از خط دفاع تا حد زیادی راحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند اولین بازی او بعد از بازگشت با شکست همراه بود و از این رو خوشحالی بازگشت به میادین برای او با این نتیجه کمرنگ شد.

گئورگی گولسیانی در خصوص بازگشتش به میادین بعد از مدت‌ها دوری و حس و حالش از این اتفاق اظهار داشت:

من بسیار خوشحالم که توانستم بعد از مدت‌ها به زمین برگردم و برای تیم بازی کنم، در ۸ ماه گذشته حتی ۹۰ دقیقه بازی دوستانه هم انجام ندادم و دلم برای حضور در زمین فوتبال و احساس باورنکردنی‌اش تنگ شده بود، از اعتماد مربیانم که تصمیم گرفتند مرا در بین ۱۱ بازیکن اصلی قرار دهند قدردانی می کنم.

وی در مورد همکاری با محرم نویدکیا و اینکه ایده‌های فوتبالی او را می‌پسندد یا نه، توضیح داد:

بله من تفکر فوتبالی سرمربی جدیدمان را دوست دارم، او فرد باهوشی است ولی باید به این موضوع توجه کرد که به هیچ وجه وقت زیادی برای انتشار ایده‌های خود نداشت اما اطمینان دارم که عملکرد خودمان را با او بهبود خواهیم بخشید و فقط باید به این مجموعه زمان داد و صبر کرد تا نتیجه‌اش را دید.

مدافع سپاهان در مورد بازی مقابل النصر و دلایل شکست تیم در این دیدار هم گفت:

این سوال خیلی سختی است. برای جستجوی دلیل شکست اگر بازی را آنالیز کنیم می‌بینیم که حریف از برتری برخوردار است، توپ را کنترل می‌کرد و توپ کمتری را از دست می‌داد. وقتی بدون توپ می‌دوید، مطمئناً بیشتر خسته می‌شوید. اما موقعیت‌هایی برای گلزنی نیز داشتیم ولی متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و حریف دو گل آسان به ثمر رساند. شاید وقتی که تیمی از حداکثر شانس خود استفاده ‌می‌کند این نشان از سطح بالاترش باشد اما اگر تمرکز بیشتری داشته باشید نتیجه می تواند متفاوت باشد. این نتیجه اتفاق بدی بود و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

گئورگی گولسیانی در مورد عملکرد خودش در بازی با النصر هم گفت:

من نمی خواهم درباره خودم صحبت کنم، مخصوصاً وقتی تیمم باخته است، اگر بگویم که راضی هستم کاملاً درست نیست زیرا ما بازی را از دست دادیم. فقط تکرار می کنم خوشحالم که بعد از مدت‌ها می توانم به زمین برگردم و در انتظار نمایش‌های خوب برای سپاهان هستم.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان سپاهان گئورگی گولسیانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟

در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، گولسیانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، با توجه به اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ برتر تا قبل از فیفادی اواسط خرداد تمام خواهد شد و تیم ها به کارشان پایان خواهند داد. با این حال تیم هایی که در جام حذفی ماندند باید برای گرفتن جام تا اوایل تیر ماه رقابت کنند. با اعلام سهیل مهدی احتمالا مراحل پایانی جام حذفی بعد از فیفادی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

اتفاقی که یک شوک به پرسپولیسی ها وارد کرد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به همراه تیم ملی کشورش به یورو صعود کرده، در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، نمی تواند تیمش را همراهی کند. گولسیانی بعد از اتمام لیگ باید راهی اردوی تیم ملی کشورش شود تا برای حضور در یورو آماده شود. به این ترتیب در صورت رسیدن پرسپولیس به مراحل پایانی، مدافع باکیفیت این تیم بازی های نیمه نهایی و فینال را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت