Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:46:52 GMT

خبر خوب؛ غلامحسین پیروانی به هوش آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۰۶۶

خبر خوب؛ غلامحسین پیروانی به هوش آمد

مربی نام‌آشنا، بازیکن‌ساز و پیشکسوت فوتبال ایران که به دلیل جراحی داخلی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، هوشیاری خود را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" غلامحسین پیروانی پس از انجام عمل جراحی داخلی در بیمارستانی در شیراز، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده بود و نگرانی‌های بسیاری درباره سلامتی ایشان مطرح شد؛ خوشبختانه ساعتی قبل پس از برطرف شدن مشکلات تنفسی، هوشیاری وی بازگشت، مشکل ویژه کلیه‌های او نیز برطرف شده و حال عمومی شاه غلام فوتبال ایران نیز بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غلامحسین پیروانی که یکی از پیشکسوتان دوست داشتنی دنیای فوتبال است و در کارنامه مربیگری‌اش سابقه حضور در تیم‌های مختلف به ویژه برق شیراز و فجر شهید سپاسی را دارد و یکی از مربیان بازیکن‌ساز فوتبال شناخته می‌شود، در چهار سال اخیر از دنیای فوتبال و حوزه مربیگری فاصله گرفته است.

 

فجر سپاسی غلامحسین پیروانی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی غلامحسین پیروانی دسته یک غلامحسین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس