Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:54:37 GMT

توصیه مقتدی صدر به نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۰۹۳

رهبر جریان صدر عراق به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که به افتتاح سفارت در بغداد فکر نکند، چراکه این اقدام پایان کار رژیم اشغالگر را رقم خواهد زد. ناطقان: به نقل از بغداد الیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با قرائت بیانیه‌ای در خطبه نماز جمعه امروز به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این بیانیه آمده است: از بنده خدا مقتدی صدر به دشمن خدا بنیامین نتانیاهو؛ به تو نسبت به وارد شدن به عراق، کشور معصومین و فکر کردن به افتتاح سفارت در بغداد هشدار می دهم، چراکه این اقدام طبق آیات قرآن پایانتان را رقم خواهد زد.

وی در ادامه به آیاتی از سوره اسراء درباره قوم بنی اسرائیل اشاره کرد و گفت: سپس خطاب به مستضعفان در شرق و غرب جهان می‌گویم که عادی سازی روابط یک تحقیر و توهین است. هیهات منا الذله.

مقتدی صدر همچنین تأکید کرد: ما هرگز شهدای انقلاب سنگ (انتفاضه اول فلسطین) را فراموش نخواهیم کرد؛ چراکه فلسطین همیشه در دل و وجدان ما زنده است. منبع: ایسنا برچسب ها: مقتدی صدر ، توصیه ، نتانیاهو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مقتدی صدر توصیه نتانیاهو مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که هر گونه تشدید تنش توسط نتانیاهو نازی و دیوانه علیه ایران می‌تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.

براساس گزارش المیادین، رئیس جمهور ونزوئلا پرسید که اگر هر کشور دیگری به سفارت آمریکا در یکی از شهر‌های جهان حمله می‌کرد، آمریکا چه می‌کرد؟ آیا او بدون انجام کاری آرام می‌ماند و فقط بیانیه صادر می‌کرد؟

رئیس جمهور ونزوئلا با یادآوری جنایاتی که آمریکا در افغانستان و عراق مرتکب شده است، ادامه داد: اگر این اتفاق می‌افتاد، آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.کسانی که هرج و مرج را تحمیل می‌کنند و قوانین بین المللی را نقض می‌کنند، فاشیسم صهیونیست هستند که توسط آمریکا حمایت می‌شوند. 

اتحادیه بولیواری مردم آمریکای لاتین موسوم به آلبا (ونزوئلا - کوبا - بولیوی - نیکاراگوئه - آنتیگوا و باربودا - دومینیکا - گرانادا - سنت کیتس و نویس - سنت لوسیا - سنت وینسنت و گرنادین ها) نیز امروز سه شنبه تایید کرد که مصونیت رژیم صهیونیستی و شکست شورای امنیت که در برابر حمله غیرقانونی به کنسولگری ایران در دمشق سکوت اختیار کرد، خطر جدی منطقه‌ای شدن درگیری را با پیامد‌های غیرقابل پیش بینی ایجاد کرده است.

ایوان گیل پینتو، وزیر امور خارجه ونزوئلا پیشتر تایید کرد که وضعیت بی ثباتی در خاورمیانه در هفته‌های اخیر به دلیل نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غیرمنطقی بودن سیستم سیاسی صهیونیست‌ها و همچنین انفعال سازمان ملل متحد به شدت بدتر شده است.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب‌های شنبه و یکشنبه از هدف قرار دادن اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با ده‌ها موشک و پهپاد در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

در بیانیه فرماندهی سپاه پاسداران تاکید شده است که این عملیات موسوم به وعده واقعی در چارچوب مجازات جنایات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟
  • هشدار گاردین نسبت به تصمیمات آتی کابینه جنگ اسرائیل
  • گاردین نسبت به تصمیمات آتی کابینه جنگ اسرائیل هشدار داد
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد
  • بررسی خروج نظامیان آمریکایی، در سفر نخست وزیر عراق به آمریکا