Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «مقتدی الصدر» رهبر جریان عراقی الصدر، امروز (جمعه)، در متنی مکتوب به مناسبت خطبه روز جمعه به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رهبر جریان الصدر در این ارتباط گفت: «از عبدالله مقتدی الصدر به دشمن خداوند بنیامین «نتن یاهو» (نتن به معنای آلوده در زبان عربی)، درباره آمدن به سرزمین معصومان، عراق، به تو هشدار می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبادا به فکر بازگشایی سفارت- یا بدتر از آن- [بازگشایی این سفارت] در عراق بیفتی زیرا مطابق با آیات قرآن، [آن روز] روز پایانی‌تان خواهد بود».

الصدر ادامه داد: «پس از این مسئله، به مستضعفان مشرق و مغرب این کره‌ خاکی می‌گویم عادی‌سازی [روابط با رژیم صهیونیستی] ذلت و خواری است."هیهات منا الذله" خداوند آن را از ما دور بدارد. بدانید که ما شهدای انقلاب سنگ‌ را فراموش نخواهیم کرد. فلسطین در وجدان ما زنده‌ است».

این واکنش مقتدی الصدر به اخباری است که چندی پیش در برخی از شبکه‌های مجازی عراقی دست به دست شده بود. در برخی از این شبکه‌ها، تصویری از یک سایت غیررسمی با عنوان «سفارت مجازی عراق در اسرائیل» منتشر شده بود. در این سایت، دو جمله به زبان‌ انگلیسی و عربی نوشته شوده بود «سفارت مجازی عراق در اسرائیل».

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 6063104

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران