Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حسین السعدون، فرمانده لشکر ۲۴ نیرو‌های بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از شناسایی ۳ مخفیگاه گروهک تروریستی داعش و انهدام انبار‌های مهمات این تروریست‌ها خبر داد.

این فرمانده الحشد الشعبی گفت: یک گروه از نیرو‌های اطلاعاتی لشکر ۲۴ و هنگ دوم، با توجه به اطلاعات دقیق و با همکاری ساکنان موفق شدند ۳ مخفیگاه داعش را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مخفیگاه‌ها در روستای توکل واقع در ۴۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه در استان دیالی (شرق عراق) قرار داشته است.

وی خبر داد که در این مخفیگاه‌ها خمپاره، تجهیزات لجستیک، پزشکی، سلاح نیمه سنگین و سبک، وسایل ساخت بمب دست ساز و لباس‌های نظامی که داعش بری حمله به نیرو‌های امنیتی استفاده می‌کرد، کشف و ضبط شد.

این فرمانده الحشد تأکید کرد که این مخفیگاهها، زرادخانه اصلی داعش در حوض شمال المقدادیه به شمار می‌رفت.

السعودن تصریح کرد، عناصر داعش آماده می‌شدند تا با بسته‌های انفجاری حملاتی را علیه نیرو‌های امنیتی و ساکنان دیالی انجام دهند و مانع از بازگشت آوارگان به محل زندگی خود در شمال المقدادیه شوند.

لشکر ۲۴ الحشد مسئول برقراری امنیت در مناطق حوض حمرین، شمال المقدادیه و مناطق اطراف المنصوریه در شمال شرق دیالی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی گروه های تروریستی تروریست های داعش تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان یگانگی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۷۶۰ تن شکر سفید در انبارهای این استان ذخیره است و مجوز حمل ۶۰۰ تن شکر دیگر نیز اخذ و به زودی به انبار اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبارهای این استان وجود دارد افزود: ۲۱ هزار و ۹۹۴ تن گندم در انبار ذخیره است و پیش‌بینی می‌شود گندم مورد نیاز استان تا پایان خردادماه تأمین باشد، همچنین برنامه حمل ۱۸ هزار تن گندم به استان اخذ شده که به ذخیره استان اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال هم خرید گندم قابل قبول باشد، به دلیل وجود برخی از نارضایتی‌ها از کیفیت گندم برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین گندم از محل استان‌های خوزستان و فارس و همچنین گندم وارداتی انجام شده است.

کد خبر 6086477

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق