Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@10:53:43 GMT

AFC توییت جنجالی‌اش درمورد خلیج فارس را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۳۸۱

AFC توییت جنجالی‌اش درمورد خلیج فارس را حذف کرد

 پس از اظهارات روز گذشته (پنجشنبه) حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران و التعاون عربستان و استفاده از واژه خلیج فارس، حساب رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در توئیتر، واژه «فارس» را از متن صحبت‌های مطهری حذف کرد. باشگاه پرسپولیس و نیز فدراسیون فوتبال کشورمان به این اقدام سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به حساب توئیتر مشخص می‌شود که AFC، پُست مربوط به صحبت‌های مربی پرسپولیس را حذف کرده و در هشتگ ویژه دیدار پرسپولیس و التعاون (TWNvPER)، تنها نشست خبری پیش از مسابقه سرمربی تیم عربستانی دیده می‌شود. همچنین در گزارش مربوط به این مسابقه به بخش‌هایی از صحبت‌های مطهری اشاره شده که در آن از لفظ خلیج فارس استفاده نکرده است.

به نظر می‌رسد با اعتراض مقامات فوتبالی و کاربران ایرانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا از اقدام سیاسی خود عقب‌نشینی کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ای اف سی خلیج فارس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال

در سالی که گذشت کریستیانو رونالدو برای برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به ایران آمد

طرفداری | کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر در سال 1402 به ایران آمد تا مقابل پرسپولیس بازی کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره بی چون و چرای فوتبال جهان به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم النصر عربستان روز دوشنبه 27 شهریور وارد تهران شد تا فردایش در ورزشگاه آزادی روبروی پرسپولیس ایران صف‌آرایی کنند. ورود این تیم با ستاره‌های نامدارش خالی از حاشیه و اتفاقات نبود.

در بدو ورود کاروان النصر به فرودگاه امام خمینی (ره)، مسئولان باشگاه پرسپولیس دو قطعه فرش ابریشمی نفیس به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه، دو ستاره تیم عربستانی اهدا کردند. رضا درویش و دخترش در بدو ورود کاروان النصر از کریستیانو رونالدو استقبال کردند و با او عکس یادگاری گرفتند که این اتفاق حاشیه های زیادی همراه داشت.

در ادامه اتوبوس‌هایی که برای انتقال بازیکنان النصر به فرودگاه رفته بودند، در میان تشویق صدها هوادار فوتبال که برای دیدن رونالدو و یارانش خود را به محوطه بیرون فرودگاه رسانده بودند و با همراهی اسکورت نیروی انتظامی به سمت هتل محل اقامت النصر حرکت کرد.

اتوبوس‌های تیم النصر در حالی وارد محوطه هتل اسپیناس پالاس شدند که محوطه مملو از جمعیت علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران ستاره پرتغالی بود. ازدحام جمعیت به قدری زیاد بود که گاهی از میان جمعیت چند نفر به سمت اتوبوس النصر فرار می‌کردند و ماموران تامین امنیت را برای گرفتن و بازگرداندن آنها به زحمت می‌انداختند.

در ادامه نیز جمعیت حاضرد ر محوطه هتل با اصرار و هیجان خود را به داخل لابی هتل رساندند تا وضعیت به شدت پیچیده و عجیب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • علی مطهری درباره نوروز چه گفت که جنجالی شد؟
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند؟
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند