Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@19:42:40 GMT

ماجرای تجمع برخی از زوار اربعین در مرز شلمچه+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۴۶۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رویداد۲۴ سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در واکنش به انتشار تصاویر حضور شماری از زائران در مرز شلمچه اظهار کرد: شماری از افراد قصد خروج از کشور به مقصد اماکن متبرکه عراق را داشتند که مرزبانی جلوی ایشان را گرفت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا افزود: درگیری بین مرزبانان و زائران اتفاق نیفتاد و افرادی که قصد خروج از کشور داشتند، برگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروی بیان کرد: در حال حاضر عراق آمادگی پذیرش زائر ندارد و مرزبانی ایران هم مطابق با ابلاغ و تصمیمات قانونی در این باره عمل خواهد کرد.

در روز‌های گذشته مقامات عراقی بار‌ها گفته‌اند به خاطر شیوع بیماری کرونا نمی‌توانند امسال میزبان زوار اربعین از کشور‌های مختلف باشند.

بیشتر بخوانید: گذرگاه های مرزی عراق به روی زوار بسته است/ هیچ زائری اجازه ورود ندارد

وزارت بهداشت ایران هم پیش از این اعلام کرده است که حضور در تجمعات می‌تواند موجب گسترش بیماری کرونا شود.

کانال تلگرامی عصر ایران؛ ویدئویی از تجمع زوار اربعین در مرز شلمچه علیرغم اعلام بسته بودن مرز و جلوگیری توسط نیروهای انتظامی را منتشر کرده که می‌ببینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 راهپیمایی اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم