Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس پلیس راهور کیش از جان باختن یک دختر جوان در سانحه رانندگی در کیش خبر داد.

سرگرد بهرام ایمانی نسب، افزود: شب گذشته حوالی ساعت 2 بامداد پس از وقوع تصادف خودروی مزدا که از میدان فارو به سمت نوبنیاد در حال تردد بود پس از کنترل نشدن خودرو توسط راننده با برخورد به بلوار کنار جاده واژگون شد و متاسفانه دختر 18 ساله ای در این سانحه رانندگی جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   

وی افزود: با بررسی صحنه تصادف توسط ماموران راهنمایی و رانندگی، راننده به همراه 4 نفر سرنشین که قصد برگزاری جشن تولد در کنار ساحل را داشتن به علت سرعت غیر مجاز ناشی از خطای انسانی در کنترل خودرو، عدم بستن کمربند ایمنی، این سانحه به وقوع پیوسته و با وارد شدن ضربه سنگین به سر و گردن یک نفر از سرنشینان، وی جان خود را از دست داد.


سرگرد ایمانی با اشاره به اینکه عواقب منفی رخدادهای نادر بسیار به سرعت وابسته‌ است، افزود: عبارت من هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم، توضیحی برای رفع مسئولیت در قبال جان خود و عزیزان مان نیست.
   
جان باختن دختر جوان در سانحه رانندگی در کیش

رئیس پلیس راهور کیش رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخصه‌‌های توسعه‌یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی است که می طلبد همه شهروندان به این قوانین که برای ایمنی خود است احترام بگذارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف خودرو پارسی خبر مرگ دختر کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جوان به المپیک نرسید
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت