Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی ناجا در واکنش به انتشار تصاویر حضور شماری از زائران در مرز شلمچه اعلام کرد مرز شلمچه کماکان بسته است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در واکنش به انتشار تصاویر حضور شماری از زائران در مرز شلمچه اظهار کرد: شماری از افراد قصد خروج از کشور به مقصد اماکن متبرکه عراق را داشتند که مرزبانی جلوی ایشان را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا افزود: درگیری بین مرزبانان و زائران اتفاق نیفتاد و افرادی که قصد خروج از کشور داشتند، برگردانده شدند. سرهنگ خسروی بیان کرد: در حال حاضر عراق آمادگی پذیرش زائر ندارد و مرزبانی ایران هم مطابق با ابلاغ و تصمیمات قانونی در این باره عمل خواهد کرد. در روز‌های گذشته مقامات عراقی بار‌ها گفته‌اند به خاطر شیوع بیماری کرونا نمی‌توانند امسال میزبان زوار اربعین از کشور‌های مختلف باشند. وزارت بهداشت ایران هم پیش از این اعلام کرده است که حضور در تجمعات می‌تواند موجب گسترش بیماری کرونا شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: اطلاع رسانی مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود