Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:03:40 GMT

صلح دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۷۸۰

صلح دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تقدیر از عزاداری هیأت‌های مذهبی شهرضا در ماه محرم اظهار داشت: امسال دشمنان عزاداری‌ها را رصد می‌کردند و طرح بسیار جالبی بود که مردم جلسات روضه را از خانه‌ها به کوچه‌ها و خانه‌ها آوردند و همه جا بیرق امام حسین (ع) بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرضا با اشاره به سریال نمایشی صلح دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی افزود: این یک نمایش و محکوم به شکست است، کشورهای خودفروخته و ریز دولت‌هایی مانند بحرین و امارات عددی نیستند و این رابطه آن‌ها با رژیم صهیونیستی همیشه بوده اما پنهانی و الان آن را علنی کردند و این به دلیل شکست آمریکا از یک طرف و شکست و زبونی دولت‌های منطقه از طرف دیگر و فکر می‌کنند با این نمایش‌ها می‌توانند قدرت از دست رفته خود را برگردانند.

وی با بیان این‌که آن‌ها قصد دارند در بین دولت‌های مسلمان ایجاد ناامیدی کنند، گفت: امروز جبهه مقاومت در میدان است و مردم به آن افتخار می‌کنند، امروز هدف از نمایش مفتضحانه‌ای که به میزبانی آمریکا انجام و امضای صلح پای آن برقرار می‌شود، ناامیدی در بین مردم است، اما مردم راه خود را انتخاب کردند و چه مردم ایران و چه مسلمانان دیگر کشورها عاقل‌تر از آن هستند که این نمایش‌ها آن‌ها را فریب دهند.

صالح با بیان این‌که به دلیل در پیش بودن انتخابات آمریکا این کشور از این صلح‌نامه‌ها بهره تبلیغاتی می‌خواهد ببرد، بیان کرد: این اقدامات سبب می‌شود وحدت بین مسلمانان این کشورها بیشتر شود و با قدرت بیشتر رژیم صهیونیست را از بین ببرند، این دولت‌های کوچک سرسپرده هستند و از خود اختیاری ندارند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشور درخواست داریم این دولت‌هایی که با وقاحت و بی‌شرمی به قدس و آرمان‌های اسلامی ملت‌ها خیانت و توهین می‌کنند، در روابط با این کشورها تجدیدنظر کند.

دفاع مقدس الگویی برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی است

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که دفاع مقدس یک واقعه تاریخی و نظامی نیست که فقط جنبه تاریخ برای ملت ما داشته باشد بلکه دفاع مقدس یک فرهنگی است که باید برای همیشه زنده بماند، عنوان کرد: دفاع مقدس یک فرهنگ برخاسته از قرآن بود که در مقطعی از زمان پیاده شد تا الگویی برای همه ملت‌ها باشد و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که در این بیانیه رهبر معظم انقلاب زمینه‌سازی برپایی تمدن نوین اسلامی را بشارت می‌دهند، دفاع مقدس الگویی برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی است.

صالح با تأکید بر این‌که مسؤولان و صاحب‌نظران باید جریانات 8 سال دفاع مقدس را تجزیه و تحلیل کنند و برای زمینه‌سازی گام دوم انقلاب از این الگو استفاده کنند، گفت: شهدای دفاع مقدس سند افتخار و عزت این ملت هستند و برای همیشه ماشین جنگی عراق را متوقف کردند.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که امروز هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به خود اجازه نمی‌دهد به خاک ایران نزدیک شود، چون می‌داند باب ایثار و شهادت باز است، افزود: دشمن می‌داند اگر قصد تجاوز به این کشور را داشته باشد با مبارزه جانانه جوانان و مردم روبه رو می‌شود و ظرف 6 ساعت این جوانان دلیر ایرانی به دستور رهبرشان رژیم جنایتکار صهیونیست را نابود خواهند کرد.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم بیان کرد: دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان نسبت به این توهین سکوت کرد، ضمن محکومیت این اهانت به همه دشمنان اعلام می‌کنیم، امروز همه دولت‌ها بیدار شدند و انقلاب به همه کشورها صادر شده است.

دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری کرده است

صالح با بیان این‌که 9 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری فاصله داریم و در این مدت باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری کرده که به اهداف مقدس رهبر معظم انقلاب و امام (ره) نرسیم.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: دشمن در 4 موضوع امنیت کشور، معیشت، عزت و اقتدار و وحدت برنامه‌ریزی کرده است و می‌خواهد با خدشه‌دار کردن وحدت بین مردم تفرقه و اختلاف ایجاد کند تا مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا نکنند، باید این 4 اصل نظام را بسیار مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان این‌که گرانی و افزایش ساعت به ساعت قیمت‌ها همه مردم را نگران کرده است و مسؤولان و مراجع هشدار می‌دهند اما کسی از دولتمردان و کسانی که باید توجه کنند، توجه نمی‌کنند، عنوان کرد: مایحتاج ضروری مردم ساعت به ساعت گران می‌شود، مردم به این مجلس امید دارند، از نمایندگان مجلس تقاضا می‌کنم قدم جدی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بردارند تا دشمن با این اهرم مردم را تحت فشار قرار ندهد.

صالح ادامه داد: از نیروی انتظامی و مجموعه قوه قضائیه درخواست داریم نسبت به مبارزه با منکرات جدی باشند و بدانند مرم پشتیبان آن‌ها هستند و اجازه ندهند چیزهایی که حرام شرعی است در شهر اجرا شود، حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است باید جدی گرفته شود.

 امام جمعه شهرضا با بیان این‌که ورزش مختلط زن و مردم در منظر عمومی یک منکر و حرام شرعی است، گفت: حرام و حلال را فقها و مراجع و رهبر معظم انقلاب مشخص می‌کنند، وزارت ورزش و ارشاد نمی‌توانند حلال و حرام را مشخص کنند، کسانی که دین‌شناس هستند حلال و حرام را مشخص می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرضا انتخابات امریکا گرانی کالاهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب انتخابات ریاست جمهوری امام جمعه شهرضا زمینه سازی دفاع مقدس دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم

محمود کریمی نماهنگ رجزخوانی حماسی «الله اکبر» را به زبان عربی و به همراه ذکر «الله اکبر» زائران در حرم مطهر رضوی خواند.

به گزارش ایسنا، متن شعر این نماهنگ به زبان فارسی و عربی به شرح ذیل است:

الله خیر الماکرین ولن / یبقی لکم حُکما یهودیّا

خدا برترین مکرکنندگان است و هرگز برایتان حکومتی صهیونیستی باقی نخواهد گذاشت

لم یهدأ الطوفان ، عسکرکم / من غزة سیعود  مَخزیّا
طوفان (الاقصی) آرام نشده است و لشگرتان از غزه رسوا و مفتضح برخواهد گشت

قتلاهم أحیاء فی الشهدا / وعلی عماکم لن تروا شیّا
کشته‌شدگان غزه در بین شهدا زنده هستند و شما به خاطر کوری‌تان چیزی نمی‌بینید

الأم تهزمکم فإنّ لها / صوتَ الحِدا ما زال ثوریّا
مادرِ شهید شما را شکست خواهد داد تا زمانی که آواز بلند او انقلابی باشد

والشیخ یهزمکم بوقفته / ویشدّ ظهرا کان محنیّا
و پیرمردها قامتی که در اثر پیری خمیده شده را استوار می‌کنند و با ایستادگی‌شان شما را شکست خواهند داد

وشبابُ یهزمکم بطلقته / مترقباً وعداً سماویّا
و جوانان شما را با شلیک گلوله‌هایشان شکست می‌دهند و این وعده‌ی آسمانی و مورد انتظار است

یا حلم ابلیسٍ بجنته / بعد الزوال ستثبُتُ الرؤیا
ای رویای ابلیس در بین گروه جنّیانش! ، بعد از نابودی اسرائیل ، رویای واقعی به حقیقت خواهد پیوست

أنّ الیهود " یهوّذا " صلَبوا / لکنّ عیسی لم یزل حیّا
که صهیونیست بر دار کشیده خواهد شد اما عیسی بن مریم همچنان زنده خواهد ماند

ولنا بإذن الله خافقةٌ / " إنّا فتحنا" الرایةُ العلیا
و به اذن خدا برای ما پرچمی افراشته شده و همانا که ما بزرگ‌ترین فتح را خواهیم داشت و بالاترین پرچم را بلند خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اردن به اسرائیل کمک کرد؟
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • رژیم صهیونیستی تاکنون سیلی‌ مانند «وعده صادق» نخورده بود
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • ویدیو/ شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به اسرائیل تجمع می‌کنند
  • افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی