Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا ولی‌اله حیاتی امروز جمعه، ۲۸ شهریورماه در خصوص تجمع زائران در مرز شلمچه اظهار کرد: پیرو خبر تجمع تعدادی از شهروندان آبادان و خرمشهر در ۹۹/۶/۲۸؛ حدوداً ۲۵۰ نفر از زائرین اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر، قصد پیاده روی به سمت مرز شلمچه را داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زوار، با تدبیر صورت گرفته در ورودی و خروجی شهرستان ها، عوامل انتظامی و مرزبانی، ایست بازرسی و موانع ایجاد نمودند ولی تعدادی از زائرین متاسفانه با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از این وقایع بلافاصله در منطقه حاضر شدیم و به همراه فرماندهی انتظامی استان، با توجیه و اقناع زائرین و توضیح تبعات بهداشتی و پیامدهای خطر آفرین ناشی از تجمعات با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا و از سویی عدم پذیرش زائرین از سوی کشور عراق، زائرین را متقاعد نمودیم و زائران هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود می‌باشند.

حیاتی خاطر نشان کرد: این موضوع خوشبختانه با حضور میدانی و به موقع مسئولین امر مدیریت شد.

منبع: الف

کلیدواژه: مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد

 آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دیدار نوروزی با سیدمحمد آقامیری استاندار قم عنوان کرد: اقدامات استانداری قم قابل تحسین بوده چراکه خدمت‌رسانی در اولویت آنان قرار دارد.

امام جمعه تهران بیان کرد: گزارش استاندار قم نشان دهنده این موضوع است که مدیریت استان قم بر ریل توسعه زیر ساخت‌ها و معطوف کردن مشکلات حرکت می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از پیشرفت‌های مثبت استان قم، عنوان کرد: امیدواریم این روند مثبتی که در استان قم رقم زدید و امروز با افتخار از آن سخن می‌گویید؛ امسال هم ادامه دار و افزایشی باشد تا مشکلات مردم حل و سفره آنها گسترده‌تر شود.

در ابتدای این دیدار استاندار قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان و برنامه‌های امسال استانداری در قم ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • فیلم/ توضیحات استاندار خوزستان در خصوص عملیات دفع آب‌های سطحی
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد