Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:31:22 GMT

بی‌برنامگی و عدم نظارت کارآمد موجب گرانی و تورم شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۸۴۶

بی‌برنامگی و عدم نظارت کارآمد موجب گرانی و تورم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه‌جانبه تحمیل کرده و می‌کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: ایران انقلابی با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و صبر و مقاومت مردم عزیز تمامی آن سختی‌ها و فشارهای بی‌سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خنثی کرده است و به زودی در پرتو این صبر و استقامت پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم عزیز بود و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت دانسته و به خدمات صادقانه بپردازند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌کنیم و عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشورها می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران کشورها با مردم شأن جدا می‌دانند و به زودی آن سران خیانت‌کار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.

معیشت مردم بسیار سخت شده است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: گرانی‌های بی رویه به ویژه در ارزاق عمومی و کالاهای اساسی امور زندگی و معیشت مردم را بسیار سخت کرده است.

وی گفت: متأسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سو مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

صفایی بوشهری افزود: از مسئولان ارشد دولت و تیم اقتصادی آن که مسئولیت مستقیم این امور به عهده دارد تقاضا دارم برای حل این موضوع تحول در نوع نگرش و تلاش جهادی مدیریتی و نظارت مؤثر و لازم اعمال کرده و طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دامت برکاته هر چه سریع‌تر به اجرا در آورد.

وی ادامه داد: توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان در شرایط کنونی ضرورت دارد. از وزارت بهداشت و درمان همچنین وزارت دفاع در مورد بیمارستان‌هایی نظامی و سازمان تأمین اجتماعی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به توسعه و تجهیز به روز بیمارستان‌های موجود در استان بپردازند تا مشکلات درمانی پیش رو اتفاق نیفتد و کادر بهداشت و درمان بتوانند به خوبی به خدمت بپردازند.

صفایی بوشهری گفت: صمیمانه از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار کادر درمان بیمارستان‌های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران ویروس کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون آنان استدعا داشته و از مسئولان مربوطه توجه ویژه به آن تلاشگران را خواستارم.

وی اظهار داشت: از مسئولان استانی تقاضا دارم که طرح‌های با اولویت خاص مانند راه آهن توجه ویژه کنند و با تلاشی وافر بودجه آن را تأمین و در اجرایی شدن و بهره برداری از آن در حداقل زمان تلاشی جهادی داشته باشند و طرح‌های نیمه تمام را هر چه زودتر به پایان برسانند و زمینه پیشرفت استان و اشتغال جوانان عزیز را فراهم آورند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از تمامی نهادهای خدمات مردمی مانند کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی و همه خیریه‌ها و خیرین تقاضا دارم در عرصه خدمت به دانش آموزان عزیز بی بضاعت و تأمین امور آموزشی به ویژه تهیه دستگاه‌های گیرنده فضای مجازی آموزشی و بسته‌های نوشت افزار و البسه و کیف و کفش آن عزیزان همکاری لازم و خدمات ارزشمند داشته باشند.

کد خبر 5026873

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری امام جمعه بوشهر بوشهر تورم ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله صفایی بوشهری تقاضا دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و مشارکت بسیج اساتید واحد‌های نراق و دلیجان نشست فرهنگی با عنوان «وعده صادق: شکست استکبار از طبس تا نوآتیم» با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شرق استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک حرکت اخیر سپاه که موجب خرسندی دل‌های مستضعفین جهان شد، به واقعه طبس اشاره و آن را واقعه حیرت‌انگیزی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام به بیان خصائل و کرامات آن حضرت پرداخت.

علی ضباغیان عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم به نقش قدرتمند رسانه‌ها در سیاست امروزی جهان به‌خصوص در واقعه اخیر حمله موشک‌های سپاه به پایگاه نوآتیم اشاره کرد که ابتدا رسانه‌های صهیونیستی ادعای انهدام ۹۹ درصد از موشک‌ها را داشتند، اما گزارش‌های زنده‌ منتشره در فضای مجازی به‌واسطه تلفن‌های همراه موجب تغییر در ادعای رسانه‌های صهیونیستی شد.

سعید شریعتی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم با بیان بحث انتخاب بین آزادی و آزادگی، مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را مصداق آزادگی آنان دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود