Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود بیان کرد: سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشار‌های گوناگون و همه‌جانبه تحمیل می‌کنند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستند، ولی ایران انقلابی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، و صبر و مقاومت مردم تمامی آن سختی‌ها و فشار‌های بی‌سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خنثی کرده است و به زودی در پرتو این صبر و استقامت، پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور هشت‌سال ایمان و مقاومت و ولایت مداری و مجاهدت است، عنوان کرد: بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه فراموش نخواهد شد. دفاع مقدس هشت ساله مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم باشند و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت بدانند و به خدمات صادقانه بپردازند.

امام جمعه بوشهر همچنین با محکوم کردن عادی سازی روابط برخی از کشور‌های عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد: عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشور‌ها می‌دانیم. مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران کشور‌ها را از مردمشان جدا می‌دانند و به زودی آن سران خیانتکار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.

صفایی بوشهری به گرانی‌ها نیز اشاره و بیان کرد: گرانی‌های بی رویه به ویژه در ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی معیشت مردم را بسیار سخت کرده است. بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سوء مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

او، از مسئولان ارشد دولت و تیم اقتصادی آن که مسئولیت مستقیم این امور به عهده دارد، خواست برای حل این موضوع، تحول در نوع نگرش و تلاش جهادی مدیریتی و نظارت مؤثر و لازم اعمال کنند و طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب را هر چه سریع‌تر به اجرا در آورند.

امام جمعه بوشهر، با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار کارکنان بخش درمان بیمارستان‌های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران ویروس کروناتوسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان را در شرایط کنونی ضرورت خواند و از وزارت بهداشت و درمان، وزارت دفاع، بیمارستان‌های نظامی و سازمان تامین اجتماعی تقاضا کرد هر چه سریع‌تر به توسعه و تجهیز به روز بیمارستان‌های موجود در استان بپردازند تا مشکلات درمانی در شرایط  پیش رو اتفاق نیفتد و کارکنان بهداشت و درمان بتوانند به خوبی به مردم خدمت کنند.

صفایی بوشهری همچنین از مسئولان  استانی خواست به طرح‌های با اولویت خاص مانند راه آهن توجه ویژه کنند و با تلاشی وافر بودجه آن را تأمین و در اجرایی شدن و بهره برداری از آن در حداقل زمان، جهادی تلاش کنند، طرح‌های نیمه تمام را هر چه زودتر به پایان برسانند و زمینه پیشرفت استان و اشتغال جوانان را فراهم آورند.

او، از همه نهاد‌های خدمات مردمی مانند کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی و همه خیریه‌ها و خیران هم دعوت کرد به تامین نیاز وسایل آموزشی به ویژه دستگاه‌های مورد نیاز برای استفاده از فضای مجازی آموزشی و بسته‌های نوشت افزار و لباس، و کیف و کفش دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر دفاع مقدس معیشت مردم مشکلات درمانی راه آهن بوشهر بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند