Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:54:55 GMT

«تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۸۷۵

«تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود

حجت‌الاسلام رهبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در استان با موضوع آیات مرتبط با مقاومت و بصیرت خبر داد.

وی با اشاره به محدودیت‌ها در برگزاری مجالس قرآنی و دوری قراء از محافل استانی و اجرای تلاوت به دلیل شرایط ناشی از کرونا، افزود: ما نمی‌دانیم که این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد، بر این اساس برای ایجاد فضای قرآنی در استان به‌ویژه در ایام محرم و صفر مسابقه مجازی «تلاوت برتر» از سوی این اداره تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: قاریان نوجوان و بزرگسال (بانوان و آقایان) از سراسر استان می‌توانند در این ایام با تهیه یک فیلم دو دقیقه‌ای از تلاوت خود از آیات مرتبط با موضوعات یاد شده و ارسال آن به پیام‌رسان‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های خود، در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: حضور در این مسابقه مجازی محدودیت سنی ندارد و اگر تعداد آثار دریافتی و استقبال از این مسابقه بالا باشد آثار در دو بخش زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال ویژه نوجوانان و بزرگسالان داوری و نفرات برتر هر بخش به شیوه مجزا اعلام و تجلیل می‌شوند. به هر قرائت برگزیده در هر بخش نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان اجرای این مسابقه را فرصتی برای ایجاد فضای قرآنی در این ایام بین خانواده‌ها دانست و افزود: قرائت‌های برتر آقایان در رسانه‌ها و گروه‌های پربازدید استانی و کشوری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مقاومت تلاوت برتر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان

مسجد شهید مدرس، شهرک مدرس همدان هم یکی از این مساجد است که هر روز صبح محفل انس با قرآن در آن با حضور بانوان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تلاوت قران و دعا‌ها آموزش و تفسیر قر آن و دعا‌ها، تفسیر نهج الابلاغه هم برگزار می‌شود.

در این مسجد پایگاه مقاومت بسیج شهید عروجی فعالیت می‌کند و در کنار آن کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با قرآن را برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • آماده برای بزرگترین محفل قرآنی ایران؛ ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی
  • بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس