Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@11:24:11 GMT

شکایت عجیب زن جوان تهرانی از روانپزشک تلگرامی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۸۸۰

شکایت عجیب زن جوان تهرانی از روانپزشک تلگرامی

به گزارش رکنا، پلیس تهران بزرگ سرهنگ «داود معظمی‌گودرزی» در این باره اظهار داشت: هجدهم تیرماه خانمی 38 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد که در شبکه‌های اجتماعی با یک گروه و کانال تلگرامی روبه‌رو شده و مدیر کانال که تعداد زیادی دنبال‌کننده در این شبکه‌ها دارد، خود را روانپزشک و مشاور ازدواج معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس پلیس فتای تهران این شاکی به جمع دنبال‌کنندگان مدیر گروه پیوسته و بعد از کمی گفت‌وگو و پیام گذاشتن برای مدیر، مبلغی را برای برخورداری از مشاوره ازدواج به حساب وی واریز کرده اما مدیر گروه خدمات مشاوره‌ای ارائه نکرده است.

وی اظهار داشت: پس از آن بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و خیلی زود هویت و مخفگیاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت که متهم با راه‌اندازی ربات، کانال و گروه تلگرامی و یک صفحه اینستاگرامی تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد و با فریب دادن کسانی که قصد ازدواج دارند، کلاهبرداری می‌کند.

رئیس پلیس فتا تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی خطاب به کاربران فضای مجازی بیان کرد: دقت داشته باشید که هویت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی است و باید از واریز هرگونه وجه به حساب افراد یا موسسه‌های ناشناس بدون اطمینان کامل از صحت اطلاعات، مجوزها و هویت آنان خودداری شود.

به گفته وی شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir به اطلاع پلیس دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس فتا کلاهبرداری جرم اخبار حوادث رئیس پلیس فضای مجازی کلاهبرداری قلابی دستگیر شد عکس فیلم ایران تلگرام دختر انتشار پدر بیمار قتل ویدئو پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند

بانک سینا در سال ۱۴۰۲ با پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار جوان ایرانی، در راستای تسهیل ازدواج جوانان و شروع زندگی مشترک آنان، گام‌های بزرگی برداشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با پرداخت مستمر وام ازدواج به جوانان ایرانی و متقاضیان واجد شرایط، نقش قابل توجهی در شکل‌گیری و تحکیم بنیان خانواده ایفا کرده است.

براین اساس، بانک سینا در سال 1402 مبلغی به ارزش 11 هزار و 82 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار و 400 متقاضی پرداخت کرده است.

این بانک با توجه به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تسهیل پرداخت وام ازدواج، همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همچنین لزوم تسریع دسترسی به آن، اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر