Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:06:38 GMT

آمار نگران کننده استقلال برابر تیم‌های عراقی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۹۱۹

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود پس از شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، باید روز یکشنبه به مصاف الشرطه عراق برود. دیدار استقلال و الشرطه را می‌توان یک دیدار سنتی بین تیم‌های ایرانی و عراق دانست چون این دو تیم بیشترین تقابل بین ایرانی‌ها و عراقی‌ها را دارند.

استقلال در ادوار و فرمت‌های مختلف آسیا تنها با ۳ تیم الشرطه، الزورا و نیروی هوایی عراق بازی کرده و خارج از این مسابقات نیز با یک تیم عراقی دیگر به اسم منتخب آشوری‌های بغداد به صورت غیر رسمی و دوستانه دیدار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان اولین بار در سال ۱۳۳۳ و آخرین بار در سال ۹۸ با یک تیم عراقی روبرو شدند و در این مدت تنها ۸ بار مقابل تیم‌های عراقی به میدان رفته‌اند که نسبت به رویارویی آنها با تیم‌های دیگر کشورهای عربی بسیار کمتر است.

منتخب آشوری‌های بغداد، الزورا، نیروی هوایی و الشرطه ۴ تیم عراقی هستند که در ۸ بازی قبلی رویاروی آبی‌های تهران دیدار داشته‌اند که اکثر این دیدارها نیز به سود تیم‌های عراقی به پایان رسیده است.

استقلالی‌ها در ۸ بار گذشته تنها یکبار موفق به شکست دادن یک تیم عراقی شده که آن هم مرحله یک هشتم نهایی در جام باشگاه‌های آسیا فصل ۹۹-۹۸ بود. آبی‌پوشان در دیداری که در روز اول آبان سال ۷۷ برگزار شد در تهران با ۲ گل علیرضا اکبرپور و محمد مؤمنی این تیم را شکست دادند و این تنها پیروزی آنها بر یک تیم عراقی است.

عراقی‌ها ۴ بار موفق به شکست دادن استقلال شده و ۳ بار هم دیدارهای آنها با آبی‌پوشان تهران با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

همه دیدارهای استقلال با تیم‌های عراقی:

ردیف تاریخ میزان میهمان عنوان بازی ۱ ۳۳/۱۱/۱۸ منتخب آشوری‌ها ۲ تاج صفر دوستانه ۲ ۳۵/۲/۳۰ منتخب آشوری‌ها ۵ تاج ۲ دوستانه ۳ ۵۰/۱/۱ تاج صفر الشرطه ۲ دوستانه ۴ ۵۰/۱/۱۱ الشرطه ۳ تاج ۲ آسیا ۵ ۵۴/۱/۲۰ الزورا یک تاج صفر آسیا ۶ ۷۷/۷/۱۷ نیرو هوایی یک استقلال یک آسیا ۷ ۷۷/۸/۱ استقلال ۲ نیرو هوایی یک آسیا ۸ ۹۸/۱۱/۲۱ الشرطه یک استقلال یک آسیا

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تیم های عراقی یک تیم عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

پرسپولیس به طور موقت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم شد.

طرفداری | سرخ‌ها آمار خوبی در بازی با نفت آبادان داشتند.

پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌‌وسوم لیگ برتر برابر نفت آبادان قرار گرفت با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. شاگردان اوسمار با این سه امتیاز، به طور موقت صدرنشین شدند.

پرسپولیسی‌ها نرخ امید گل خوبی در این بازی داشتند و مثل همیشه خوش درخشیدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است