Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان از مسئولان تراکتور خواسته علاوه بر حفظ کاپیتان ها، رضا اسدی و ایمان سلیمی هم حفظ شوند. او لیست خرید هم به تراکتور داده که اولویت هایش سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان و هادی محمدی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از نیمکت هایی که وضعیتش برای لیگ بیستم مشخص نبود، نیمکت تبریزی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تراکتور اواسط هفته هم بیانیه ای منتشر کردند و اعلام کردند تا پایان هفته سرمربی جدید خود را معرفی می کنند. پس از مطرح شدن نام های مختلف، سرانجام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد. موضوعی که بازخوردهای مختلفی در فضای مجازی داشت و برخی از هواداران مخالف و برخی موافق این انتخاب بودند.

منصوریان قرار است فردا راهی تبریز شود تا استارت تمرینات را بزند. حالا پیش از آن که خود منصوریان به تبریز برسد، شنیده ها حاکی از آن است که لیست خرید سرمربی سرخ پوشان تبریزی مشخص شده و او لیستش را به مسئولان این تیم ارائه داده است.

علیرضا منصوریان پیش از هر چیزی روی حفظ بازیکنان مهم فعلی تاکید و اعلام کرده بازیکنانی نظیر رضا اسدی و ایمان سلیمی که شایعاتی در خصوص جدایی آن ها به گوش می رسد، حفظ شوند. از آن سو منصوریان خواهان حفظ کاپیتان های تیم ملی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی شده است.

این درحالی است که شایعاتی در خصوص رفتن رضا اسدی به اتریش، حضور حاج صفی و ایمان سلیمی در فوتبال یونان به گوش می رسد.

شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا منصوریان دنبال سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال هم هست. آرمین سهرابیان و هادی محمدی هم گزینه های دیگر منصوریان هستند.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور علیرضا منصوریان استقلال تراکتور علیرضا منصوریان لیگ برتر علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور