Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:02:08 GMT

عراق: گذرگاه‌های مرزی با ایران برای زائران بسته است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۰۱۱

عراق: گذرگاه‌های مرزی با ایران برای زائران بسته است

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اداره نظارت بر گذرگاه‌های مرزی در عراق گفت که مرز‌های این کشور همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا بر روی زائران اربعینی بسته است.

این هیأت امروز جمعه طی بیانیه‌ای در واکنش به ویدیویی که در آن برخی از افراد تلاش دارند از گذرگاه‌های مرزی مشترک بین ایران و عراق وارد این کشور شوند، گفت که این هیأت همچنان کاملا به مقررات کمیته عالی بهداشت و سلامت در ارتباط با بستن مرز‌ها در برابر همه زوار اربعینی ملزم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: «اصول و دستورالعمل‌های اعلام شده، بر خروج عراقی‌هایی که به عنوان دانشجو در دانشگاه‌های ایران حضور دارند و یا بیماران عراقی (بیماران سرطانی، معلولین و کسانی که دارای فشار خون بالا هستند و نمی‌توانند از طریق هوایی سفر کنند)، تأکید دارد. ولی سایر گذرگاه‌های ما به کلی بسته است».

به گزارش شبکه سومریه، این اداره همچنین از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه امنیتی برای ممانعت از هرگونه نقض همکاری، هماهنگی مشترک این اداره با فرماندهی عملیات مشترک عراق خبر داد و خواستار پیگیری اخبار و اطلاعات صحیح از منابع رسمی عراق شد.

از زمان شیوع کرونا در عراق تا به امروز ۳۰۷،۳۸۵ نفر به این ویروس مبتلا و ۸،۳۳۲ نفر نیز فوت کرده‌اند. طی هفته‌های اخیر میزان مبتلایان به این ویروس در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۲۶ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۸۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین زائران اربعین گذرگاه های مرزی مرز عراق حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش