Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:37:26 GMT

با 44 نماد ممنوع المعامله آشنا شوید!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۰۴۰

به گزارش بورس تابناک، تا روز پایانی معاملاتی هفته اخیر یعنی چهارشنبه مورخ 26 شهریور ماه 1399، در مجموع معاملات 44 نماد متوقف بود که اکثر آنها طی هفته گذشته متوقف شده اند.

معاملات چه نماد هایی متوقف است؟

همان گونه که ذکر شد در هفته گذشته معاملات 44 نماد بنا به دلایل مختلفی از جمله تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت، برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده، جلسه هیئت مدیره و همچنین توقف نماد اصلی متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 44 نماد شامل نماد های آپ، آکنتور، البرز، امید، انرژی11، انرژی 21، بورس، پارسیان، پاسا، پدرخش، تمحرکه، حپترو، حفارس، حکشتی، خاهن، رتاپ، رمپنا، شبریز، شبندر، شپنا، شتران، شستا، شفن، شکلر، شلعاب، غالبر، غپاک، غگرجی، فاذر، فلامی، فولاد، کاوه، کبورس، کپارس، کترام، کساوه، کسرام، کفپارس، کماسه، مرقام، نبورس، های وب، وانصار و وکار می باشد.

دلیل توقف نمادهای معاملاتی چه بود؟

بررسی ها نشان می دنهد که دلیل توقف نمادهای معاملاتی به شرح زیر بوده است.

بیشترین دلیل توقف نماد ها به علت برگزاری مجامع عادی و فوق العاده بوده است. از این بین نماد معاملاتی 14 شرکت به علت برگزاری مجمع عادی سالیانه و نماد 9 شرکت به علت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر سرمایه متوقف شده اند.

پس از آن، بیشترین دلیل توقف را افشای اطلاعات بااهمیت به خود اختصاص داده است. نماد های امید و فولاد با افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شده اند و نماد های شستا، شفن، شکلر، کماسه، مرقام و های وب به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف. در مجموع 8 نماد به علت افشای اطلاعات متوقف شده اند.

نماد های تعلیق شده شامل 7 نماد آکنتور، شبریز، شبندر، شپنا، شتران، فاذر و وانصار می باشند.

4 نماد معاملاتی ای که به علت توقف نماد اصلی متوقف شده اند نماد های انرژی 11، انرژی 21، کبورس و نبورس هستند.

همچنین 2 نماد معاملاتی پارسیان به علت برگزاری جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه و کاوه به علت تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی متوقف شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین توقف نماد بورس شستا حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین افشای اطلاعات علت برگزاری نماد معاملاتی متوقف شده اند دلیل توقف توقف نماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام مجتبی (ع) نماد و مظهر اخلاق الهی بود

دریافت 25 MB کد خبر 6062665

دیگر خبرها

  • با ۱۰ دسر عربی ساده و خوشمزه برای ماه رمضان آشنا شوید
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • بازدید گردشگران نوروزی از پارک ژوراسیک و اسپایدر تهران + فیلم
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • «خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • تصاویر تماشایی از مکان‌های سحرانگیز ایران برای تعطیلات نوروز + فیلم
  • ترازوی سنجش نابرابری توزیع درآمد چگونه کار می‌کند؟ | با ضریب جینی آشنا شوید
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • امام مجتبی (ع) نماد و مظهر اخلاق الهی بود