Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@07:07:46 GMT

فهرست بازیکنان مدنظر منصوریان لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۰۶۵

 به گزارش جام نیوز، علیرضا منصوریان بعد از انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور درصدد بستن تیمی پرقدرت برای فصل جدید است. این مربی از مدیران باشگاه تراکتور درخواست کرده شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی سه کاپیتان تیم ملی را برای فصل بعد هم حفظ کنند.

 

گفته می‌شد اشکان دژاگه قصد بازگشت به آلمان را دارد و احسان حاج‌صفی هم می‌خواهد به اروپا برود، اما در صحبت مدیران باشگاه با این بازیکنان، ظاهراً رضایت آن‌ها را برای ماندن در تراکتور جلب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هر سه بازیکن با تراکتور قرارداد دارند.

 

منصوریان درصدد جذب یک دروازه‌بان است و در این بین خواهان جذب سیدحسین حسینی سنگربان استقلال شده است. این مربی نگران وضعیت خط دفاعی و هافبک تیمش است. منصوریان از باشگاه خواسته تحت هر شرایطی رضا اسدی را حفظ کنند و در این شرایطی است که این بازیکن قرار است برای عقد قرارداد با لاسک اتریش هفته آینده راهی این کشور شود.

 

ایمان سلیمی دیگر بازیکن تراکتور هم پیشنهاد اروپایی دارد، ولی منصوریان موافق جدایی این بازیکن نیست. سرمربی تراکتور برای تقویت خط دفاعی تیمش روی آرمین سهرابیان هم نظر دارد و مدافع فصل گذشته سایپا در تیررس منصوریان قرار گرفته است. هادی محمدی دیگر بازیکنی است که مدنظر سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی قرار دارد. 

تسنیم 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: منصوریان نیوز تراکتور بازیکن جام گزارش فوتبال جام نیوز علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • فکری بازی کنیم
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال