Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:53:18 GMT

ولسرویسز ایران قهرمان جام حذفی تنیس شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۰۶۶

ولسرویسز ایران قهرمان جام حذفی تنیس شد

مسابقات جام حذفی تنیس با معرفی تیم ولسرویسز به‌عنوان تیم قهرمان به پایان رسید و تیم توسعه امین داور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نهایی رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور در زمین‌های دهکده ورزشی چهار باغ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال این دوره از رقابت‌ها تیم ولسرویسز توانست با نتیجه 2 بر یک توسعه امین دارو‌ را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شد، توسعه امین دارو عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و تیم‌های بیمه حکمت ایرانیان صبا و آکادمی مومن‌زاده در جایگاه سوم ایستادند.

براساس این گزارش، در دیدار پایانی و مراسم اختتامیه بازی‌ها، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها، حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و‌ جوانان البرز، فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون، کامبیز رنجبر نایب رئیس فدراسیون، امیرحسین موسوی رئیس کمیته مسابقات، عادل برقعی و کیوان کاردان عضو کمیته، امیر آجرلو مدیر مسابقات، عباس زارع رئیس هیئت تنیس استان البرز، جعفر سهرابی دبیر هیئت تنیس استان، فرشاد صفتی، فیروز افخمی، غلامحسین نوریان، محمود انتظاری و واقفی از پیشکسوتان تنیس حضور داشتند.

با برگزاری مراسم اختتامیه به تیم‌های برتر مبلغ 45 میلیون تومان به‌عنوان جایزه و کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد. به این ترتیب ادامه مسابقات جام حذفی 98 با حضور 16 تیم باقیمانده پس از پنج روز رقابت تنیسورهای حاضر و معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

یادآور می‌شود، سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان بود و آرمین آزادپور، حسام‌الدین ایوبی، اردلان عبدالحسین‌زاده ، احسان رحیمی و مجید گلچین به‌عنوان داور در این مسابقات قضاوت کردند.

معرفی فینالیست‌های جام حذفی تنیس و عنوان مشترک سومی برای دو تیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس تنیس ایران تنیس فدراسیون تنیس تنیس ایران تنیس جام حذفی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش