Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی خود را برای رژه نظامی به مناسبت هفتادوپنجمین سالگرد حزب کارگران کره آماده می‌کند و احتمالا در این مراسم موشک قاره‌پیمای «هواسونگ-15» را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،  روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس در گزارشی ادعا کرده تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد کره شمالی خود را برای نمایش بهترین سلاح‌هایش در رژه نظامی ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) به مناسبت هفتادوپنجمین سالگرد حزب کارگران کره آماده می‌کند و احتمالاً موشک قاره‌پیمای «هواسونگ-۱۵» خود را که مدت‌هاست درباره آن نگرانی وجود دارد، در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویری که محل آمادگی برای رژه را نشان می‌دهد، نصب سازه‌های بزرگ موقتی دیده می‌شود که می‌توانند جدیدترین وبزرگترین موشک‌های دوربرد این کشور را پنهان کنند.

در گزارش‌ها به نقل از ناظران کره شمالی نقل شده که هواسونگ-۱۵ نوع جدید سیستم تسلیحات موشکی بالستیک قاره‌پیماست که آمریکا معتقد است می‌تواند به هر نقطه از این کشور برسد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کره شمالی موشک قاره پیما هواسونگ 15 کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت آمریکا و انگلیس در رهگیری پهپادهای ایرانی

منابع صهیونیستی به مشارکت مشترک آمریکا و انگلیس در رهگیری پهپادهای ایرانی اذعان کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،‌ در حالی که برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس هرگونه مشارکت برای کمک نظامی به رژیم صهیونیستی را انکار می‌کنند،‌ شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داد.

شمارش معکوس برای ورود موشک های ایران به آسمان فلسطین اشغالی 

شبکه کان 11 رژیم صهیونیستی مدعی شد تا ده دقیقه آینده نخستین موشک های ایرانی وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی خواهند شد.

این در حالی است که رادیو رژیم صهیونیستی رسما اذعان کرد که حمله (ایران) بزرگتر از آن چیزی است که ما انتظارش را داشتیم.

در حالی که منابع غیر رسمی از شلیک بیش از 400 تا 500 موشک توسط ایران خبر می دهند، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده ایران بیش از 100 پهپاد اعزام کرده است. 

دو مقام ارشد آمریکایی می‌گویند آمریکا انتظار دارد حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل «حمله‌ای بزرگ» باشد. 

وی گفت دولت آمریکا تصور می‌کند ایران بیش از 100 پهپاد، ده‌ها موشک کروز و ده‌ها موشک بالیستیک به سمت سایت‌های حکومتی اسرائیل شلیک کند. 

طبق گفته این مقام آمریکایی پاسخ نظامی ایران اماکن نظامی یا مذهبی را هدف قرار نخواهد داد. او همچنین گفته آمریکا حمله ایران به اماکن آمریکایی در منطقه را محتمل نمی‌داند.

رسانه‌های عبری: ارتش شاید برای جنگ آماده باشد ولی اسرائیل آماده نیست

 رسانه‌های رژیم اسرائیل در اولین ارزیابی و تحلیل خود از عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اراضی اشغالی گزارش دادند که شاید ارتش رژیم اسرائیل برای جنگ بزرگ آماده باشد ولی «اسرائیل» به هیچ وجه آماده این جنگ نیست.

نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین!+عکسکاخ سفید: حمله ایران طی چندین ساعت انجام خواهد شدحمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • (تصویر) این موشک ایرانی سامانه ضد موشک اسراییل را درهم می‌شکند!
  • ایران با کدام موشک و پهپاد به رژیم اسرائیل پاسخ داد؟
  • ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم اسرائیل پاسخ داد؟
  • (تصاویر) ایران با کدام موشک‌ها و پهپادها به اسرائیل حمله کرد؟
  • ایران با کدام موشک و پهپادش به اسرائیل پاسخ داد؟ + تصاویر
  • ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • سپاه پاسداران؛ موشک هایپرسونیک شلیک کرد؟ /آماده باش پایگاه های شکاری ارتش /موشک های بالستیک ایران در راه رسیدن به تل آویو
  • مشارکت آمریکا و انگلیس در رهگیری پهپادهای ایرانی
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد