Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:15:45 GMT

آغاز رسمی کار رحمان رضایی با تیم ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۱۰۱

آغاز رسمی کار رحمان رضایی با تیم ذوب آهن

ایسنا/اصفهان مدیر رسانه ای فوتبال ذوب آهن از برگزاری اولین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با هدایت رحمان رضایی و دیگر اعضای جدید کادر فنی خبر داد.

علی دادفر در گفت و گو با ایسنا، گفت: اولین جلسه تمرین تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه، ۲۸ شهریور ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در ابتدای تمرین هواداران حاضر در ورزشگاه کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند. سپس محسن کرباسچی - سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن، رحمان‌رضایی و کادر فنی جدید تیم را معرفی کرد. پس از معارفه، رحمان رضایی دقایقی را با بازیکنان به صحبت پرداخت و پس از آن تمرینات آماده سازی زیر نظر صالح نیا مربی بدنساز این فصل ذوب آهن آغاز شد.

مدیر رسانه تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: علاوه بر صالح نیا، عباس سیمکانی، سید کمال حسینی و رسول زمانی اعضای جدید کادر فنی رحمان رضایی را تشکیل می‌دهند.

دادفر گفت: به گفته سرپرست تیم، مراسم معارفه رسمی کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان به زودی و با حضور مدیران ارشد ذوب آهن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی تیم فوتبال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

در این مزایده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین 85 درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک؛ شهر،‌ ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

پیش از این صلاحیت خریداران سرخابی‌ها توسط سازمان بورس تأیید شده است و امروز مراحل انتقال سهام از وزارت ورزش به خریداران جدید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت