Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این شرایط معرفی و آغاز فروش تبلت جدید هوآوی یعنی Huawei Media pad T5، رابطه‌ای مستقیم به نیاز بازار به یک گجت اقتصادی و کارا دارد. این تبلت می‌تواند ابزاری مناسب و کاربردی برای دانش‌آموزان در فصل جدید تحصیلی باشد. در ادامه با مشخصات این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

Huawei Mediapad T5 مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 اینچی است که کیفیت 1920 در 1080 (FullHD+) را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش بزرگ مناسب کارهای تحقیقی، فیلم‌های آموزشی و تحصیل است. علاوه بر آن، این تبلت از پردازنده هشت‌هسته‌ای Kirin 659 استفاده می‌کند که در ایران با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. البته در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر امکان ارتقای آن به کمک حافظه جانبی تا 256 گیگابایت وجود دارد.

 باتری پرظرفیت این تبلت نیز امکان کار بی‌وقفه برای مدت طولانی را فراهم می‌کند، اما باتری پرظرفیت باعث سنگینی بیش از حد این تبلت نشده و  وزن آن حدود 460 گرم بوده و برای جابه جایی به ویژه توسط افراد کم سن و سال‌تر مناسب است. به کمک تبلت Huawei Mediapad T5 مدرسه همیشه همراه دانش‌آموز خواهد بود.

برای این تبلت 2 دوربین، یکی در جلو و دیگری در بخش پشتی تعبیه شده که عملکرد خوبی داشته و امکان ارتباط تصویری کاربر با دیگران، به خصوص با معلم‌ها را مهیا می‌کند. البته رابط‌کاربری EMUi 9 دستگاه هم در هرچه راحت‌تر شدن این ارتباط و کار با دستگاه بی‌تاثیر نیست. 

این تبلت برای اوقات فراغت فرزندان شما هم برنامه‌های زیادی دارد. پردازنده اصلی قدرتمند آن توانایی اجرای بازی‌های روز را دارد. نرم‌افزار ویژه هوآوی به نام Kid’s corner نیز در این دستگاه وجود دارد که به شما امکان مدیریت زمانی و محتوایی فرزندتان در استفاده از تبلت را می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین محتوای آموزشی و تفریحی بسیاری را نیز در اختیار کودکان قرار می‌دهد. محتوایی که با کمترین تاثیر منفی روی کودکان طراحی شده است.

تبلت Huawei Mediapad T5 یک گزینه خوش‌قیمت در بازار گجت‌های آموزشی حال حاضر کشور است که نسبت به قیمتش امکانات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

۲۱۲۱

کد خبر 1433933

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد

منتخب نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس آینده می‌تواند با هماهنگی اصناف و اتحادیه‌های کارگری و نهادهای دیگر هم قانون کار را بازبینی کند و هم برای نظام پرداخت حقوق و دستمزدهای کارگری برنامه‌ریزی‌ داشته باشد که در نهایت به نفع این قشر تمام شود و مشکلات آنان در این شرایط اقتصادی تا حد امکان کاهش یابد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکیدات رهبری انقلاب درباره حل مشکلات کارگران از سوی مسئولان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است، حمایت از کارگران که یکی از پایه‌های اساسی تولید محسوب می‌شوند، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. جایگاه کارگران همواره در فرهنگ ما گرامی حفظ شده است اما باید متوجه شرایط اقتصادی فعلی باشیم و مشکلات معیشتی کسانی که نقش اصلی در فرایند تولید را برعهده دارند، رفع کنیم.

وی افزود: ناراضیتی‌های در حوزه کارگری که بیشتر ناشی از نظام حقوق و دستمزدها و وضعیت بیمه آنان است و اگر در این بخش تصمیم‌گیری‌هایی برای بهترشدن وضعیت پرداخت‌ها انجام شود، طبیعتاً به رونق جریان تولید و سرمایه‌گذاری که به رشد اقتصادی منجر خواهد شد، کمک کرده‌ایم. مجلس دوازدهم باید نگاهی ویژه به قانون کار و نیز نظام پرداخت دستمزد کارگران داشته باشد و کمیسیون اجتماعی در این زمینه می‌تواند نقشی مفید داشته باشد.

منتخب نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس آینده می‌تواند با هماهنگی اصناف و اتحادیه‌های کارگری و نهادهای دیگر هم قانون کار را بازبینی کند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد و هم برای نظام پرداخت حقوق و دستمزدهای کارگری برنامه‌ریزی داشته باشد که در نهایت به نفع این قشر نجیب و قانع تمام شود و مشکلات آنان در این شرایط اقتصادی تا حد امکان کاهش یابد.

فیاضی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکل بیمه کارگران، یادآور شد: در این حوزه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در طول بیش از ۱۲ سال گذشته شرایطی ایجاد کرده که کارگران ساختمانی یا رانندگان تاکسی با مشکلاتی در زمینه تامین بیمه مواجه شوند و بیمه آنان کم شود یا به حداقل برسد. اگر یک کارگر از بیمه حداقلی هم برخوردار نباشد چطور می‌توانیم از حمایت از اقشار فرودست صحبت یا خود را حامی آنان معرفی کنیم؟ در این زمینه هم نیازمند اقداماتی عاجل و اثرگذار هستیم تا باتوجه به زوایای گوناگون بیمه تامین اجتماعی، وضعیتی بهتر از امروز برای آینده کارگران و دیگر اقشار مستضعف جامعه فراهم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت