Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمید علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام در مورد اولین قتل که جوانی به نام امین بدری در روز سه‌شنبه ساعت ۲۳ به قتل رسید،گفت: در این رابطه دو نفر مظنون که احتمالا با قتل در ارتباط باشند در همان لحظات اول جرم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به دومین قتل با سلاح گرم که در روز چهارشنبه ساعت ۲۲ اتفاق افتاد،افزود: در دومین قتل که جوانی به نام علی مولایی در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید بعد از وقوع قتل با پیگیری پلیس و حضور بازپرس یکی از ضاربین شناسایی و ساعتی بعد در بیمارستان تایباد، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام،اضافه کرد: ۲ نفر از ضاربین جزو اراذل و اوباش سطح یک شهرستان بوده و پیش از این با طرح موضوع در کمیته اطلاعات و شورای تامین دستور دستگیری ایشان با کلیه اختیارات قانونی به مامورین داده شده بود و این افراد دو شب قبل از وقوع قتل با هم درگیر و قرار دعوا گذاشته بودند و در ادامه تحقیقات تعداد ۴ نفر از دو طرف نزاع شناسایی و دستگیر شدند و شناسایی و دستگیری مابقی افراد درگیر در نزاع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

او تاکید کرد: دستورات قاطع دادستانی به ضابطین برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شرکت کننده در نزاع‌ها داده شده است.

علیزاده یادآورشد: به مردم شریف تربت جام این نوید را خواهیم داد که کلیه افراد مرتبط با این دو قتل دستگیر و گزارش کامل آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد و به نحوی مدیریت خواهد شد که با اجرای اشد مجازات این افراد در ملا عام درس عبرت بشود برای سایر افراد که قصد ارتکاب این گونه جرائم خشن راداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام تصریح کرد: از مردم شریف تربت جام می‌خواهیم چنانچه اطلاعاتی دارند از افرادی که اقدام به نگهداری غیرمجاز سلاح می‌کنند و بویژه که قصد وقوع جرائم خشن را دارند به دادستانی و نیرو‌های امنیتی گزارش دهند تا با مشارکت و همراهی مردم افراد مخل نظم و امنیت عمومی شناسایی، دستگیر و به جزای اعمال خودشان برسند.

قاتل معروف به جعفر کله زرد دستگیر شده است/ شورای تامین روز شنبه تشکیل جلسه خواهد داد

فرماندار و رئیس شورای تامین تربت جام با اشاره به قتل دو جوان در سطح شهر با سلاح گرم گفت: بر اساس گزارش‌های اولیه نزاع منجر به قتل علی مولایی و امین بدری قبلا با هم درگیر و یکدیگر را به مرگ تهدید کرده بودند و باهم ظاهرا خصومت شخصی داشتند.

مرتضی حمیدی افزود: پس از این دو درگیری با تلاش مامورین انتظامی در قتل علی مولایی قاتل (معروف به جعفر کله زرد) و دو نفر دیگر از همدستانش در بیمارستان تایباد در همان ساعت اولیه دستگیر شدند و در حادثه قتل امین بدری هم سه نفر مظنون دستگیر شدند.

فرماندار تربت جام یادآور شد: برای بررسی این دو قتل جلسه شورای تامین عصر روز شنبه تشکیل و گزارش صحیح و کامل به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام / ش ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل هولناک اسلحه کمری شلیک گلوله پلیس آگاهی اراذل و اوباش شورای تامین دستگیر شد تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری سارق کالا در باشت