Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:34:25 GMT

پهپاد آمریکایی به دست گروهک الشباب افتاد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۴۰۲

پهپاد آمریکایی به دست گروهک الشباب افتاد

یک فروند پهپاد شناسایی ارتش آمریکا بعد از سقوط در نزدیکی پایتخت سومالی به دست عناصر گروهک الشباب افتاد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسانه‌های سومالی جمعه گزارش دادند که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایالات متحده آمریکا در اطراف پایتخت سومالی سقوط کرده است.

این رسانه‌ها نوشتند که این پهپاد از نوع شناسایی بوده و در شهرک «توراتورو» شهر «مقادیشو» سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهک «حرکة الشباب» اعلام کرد که بر لاشه این پهپاد دست یافته است.

همزمان این گروهک تروریستی که طی سال‌های گذشته شمار زیادی از شهروندان را ربوده و ترور کرده، اعلام کرد که به یک مرکز نظامی ارتش جیبوتی در مرکز سومالی حمله کرده و دو تن از آن‌ها را کشته و چهار تن را زخمی کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پهباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در چند روز گذشته از استقبال چشمگیر مسافران نوروزی به استفاده از شناور‌های دریایی در سواحل تحت پوشش اداره کل رامسر تا فرح آباد ساری خبر داد.

فائزه قدیری با بیان به اینکه حدود هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی از قبیل قایق و جت اسکی دارای شماره ثبت و گواهینامه‌ی ایمنی در این ایام در ایستگاه‌های تفریحات دریایی مشغول به فعالیت هستند، افزود: کارشناسان این اداره کل بصورت روزانه بر ایمنی تردد‌های دریایی نظارت دارند.

او گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسافران گرامی، بنر و بروشور‌هایی با موضوع رعایت نکات ایمنی و حفظ محیط زیست دریایی تهیه و در ایستگاه‌های تفریحات دریایی محدوده‌ی تحت حاکمیت این اداره کل رامسر تا فرح آباد ساری توزیع شد.

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران افزود:هم وطنان گرامی در صورت بروز هرگونه حادثه دریایی در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۵۰ با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر MRCC تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند
  • ۵ کشوری که بزرگ ترین ناوگان نیروی هوایی را دارند
  • ۲۰ کشوری که قدرتمندترین نیروی هوایی و بیشترین تعداد بمب افکن ها را دارند(+عکس)
  • فعالیت هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در مازندران