Web Analytics Made Easy - Statcounter

موزه سینمای ایران، به مناسبت ۲۸ شهریور، سال‌روز راه‌اندازی این مجموعه، چند عکس قدیمی را بازنشر کرد.

موزه سینمای ایران، گنجینه‌ای از عکس‌ها، سندها، وسایل شخصی، تجهیزات، پوسترها، جایزه‌ها و ... متعلق به سینماگرهای کشورمان را در خود جای داده است.

موزه سینمای ایران، در ۲۸ شهریور ۱۳۷۳ توسط شهرداری تهران آغاز به‌کار کرد، در سال ۱۳۷۷، ساختمان قدیمی آن در لاله‌زار گشایش یافت و شهریور چهار سال بعد، به باغ فردوس (مکان فعلی) منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله انتظامی (آقای بازیگر)، نخستین مدیرعامل موزه سینمای ایران بود.

عکسی از بازگشایی این موزه در شهریور ۱۳۸۱ را ببینید که در آن، عزت‌الله انتظامی و ترانه علیدوستی، دو چهره پیشکسوت و تازه‌کار آن روزهای سینمای کشورمان، در کنار هم دیده می‌شوند./ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موزه سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان

سینما اعتماد نوشت: اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است. بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

از همین رو خبرنگار سینما اعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

بنا بر گزارش‌های رسیده به سینما اعتماد، خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم) ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

دیگر خبرها

  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان | مشخص شدن بیماری او
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید