Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در یک برنامه زنده تلویزیونی با ذکر خاطره‌ای به ماجرای ناز کردن محمود احمدی نژاد برای حضور در پارلمان اشاره کرد.

غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری با ذکر خاطره‌ای اظهار داشت: بنده زمانی که به عنوان رئیس مجلس در پارلمان حضور داشتم در یک روز بسیار سخت و پر تنش وظیفه اداره نمایندگان را بر عهده داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روز قرار بود رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) در صحن مجلس حاضر شود، اما ایشان ناز کرده بود.

وی ادامه داد: نمایندگان نیز از صبح تذکرات متعددی را مطرح کرده بودند و فضای مجلس آرام نبود. بالاخره شخص رئیس جمهور وارد صحن مجلس شدند، در حالی که فضای مجلس و نمایندگان همانند بغضی شده بود که احتمال ترکیده شدن داشت.

---

حداد عادل گفت: بنده با دیدن رئیس جمهور خطاب به وی مصرع معروف استاد شهریار را خواندم و گفتم: «آمدی جانم به قربانت ولی؛ حالا چرا؟». همین بیان شاعرانه من کارکرد آب روی آتش را پیدا کرد و فضای پارلمان آرام شد.

رئیس فرهنگسان زبان و ادب فارسی در پایان بیان داشت: مدت‌ها بعد در شهر مقدس قم با مرحوم آیت الله مشکینی دیدار داشتم که ایشان نیز همان بیان شعر بنده را مورد توجه قرار داده و فرمودند که ماجرای آن اتفاق را از رادیو به صورت مستقیم شنیده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی

پس از عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تلاش برای تصویب هر چه سریعتر بسته‌ کمکی به این رژیم خبر داد اما در عین حال خاطر نشان کرد که معلوم نیست آیا این بسته کمکی شامل اوکراین و دیگر متحدان می‌شود یا خیر.

به گزارش ایسنا، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» از تلویزیون فاکس نیوز بیان کرد: «ما این هفته مجددا تلاش خواهیم کرد و اکنون جزئیات این بسته در حال بررسی است. ما گزینه‌ها و تمامی کمک‌های تکمیلی را تحت نظر داریم.»

دفتر جانسون از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

او هم‌چنین بدون ذکر جزئیاتی ادعا کرد: «مجلس نمایندگان ایالات متحده از طریق تصویب کمک‌هایی که متحد ما اسرائیل را حمایت می‌کند، پاسخ حمله ایران را خواهد داد.»

روابط عمومی کل سپاه روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایران در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبرگزاری رویترز می‌گوید انتظار می‌رود مایک جانسون در ادامه با «مایکل مک‌کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان دیداری با تمرکز بر مسائل امنیت ملی داشته باشد.

مک‌کال پیشتر در برنامه «فیس دِ نیشن» از تلویزیون سی‌بی‌اس عنوان کرد: «این تصمیم جانسون است که چه موقع و چطور کمک به اوکراین را مورد رای‌گیری قرار دهد اما نیاز است که رای‌گیری انجام شود. ما زمان نداریم و باید این کار انجام شود.»

مجلس نمایندگان آمریکا همچنان بر سر کمک به اوکراین با اختلاف نظرات گوناگونی مواجه است و از زمانی که جمهوری‌خواهان در ژانویه ۲۰۲۳ کنترل اکثریت این مجلس را به دست گرفتند، هیچ کمک اصلی برای کی‌یف به تصویب نرسیده است. اگرچه برخی از اعضای این مجلس از کمک به اوکراین حمایت و پیش‌بینی می‌کنند که اگر جانسون آن را به رای‌گیری بگذارد، از حمایت ۷۰ درصدی برخوردار خواهد شد اما حامیان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور با ارسال کمک‌های واشنگتن به کی‌یف مخالف هستند.

دونالد ترامپ اخیرا طی رویدادی در کنار مایک جانسون با اشاره به جنگ اوکراین و کمک‌های واشنگتن به کی‌یف که با بن‌بست مواجه شده است، تاکید کرد: «اگر کمک‌ها به اوکراین در قالب وام باشد، با تصویب کنگره مشکلی نخواهم داشت. هم‌چنین متحدان اروپایی باید با سطح کمک واشنگتن به کی‌یف هماهنگی داشته باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • (ویدئو) درگیری شدید نمایندگان در پارلمان گرجستان
  • زد و خورد نمایندگان پارلمان گرجستان + فیلم
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی