Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@20:44:49 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۵۲۰

ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون مشخص شد

سرمربی پرسپولیس ترکیب اصلی این تیم را برای دیدار با التعاون مشخص کرد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از گروه سوم پیگیری می‌شود.

بر این اساس یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه شهرآموزش دوحه قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ترکیب پرسپولیس التعاون لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مسابقه سال برای پیام نیازمند خوب پیش نرفت. او با وجود پیروزی تیمش در نیمه اول به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا مجبور به ترک زمین شد و به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان را نیز از دست داد.

در ابتدا گمان می‌شد که مصدومیت پیام نیازمند خیلی جدی نباشد، اما این دروازه‌بان که برای اولین مرتبه طی سال‌های حضور در سنگر سپاهان با آسیب دیدگی مواجه می‌شود، نبرد حساس برابر تراکتور را هم به همین دلیل از دست داد و سپس به همراه رضا شکاری دو غایب بزرگ سپاهان مقابل صنعت نفت در آبادان بودند تا در روزی که غیب شکاری در بخش هجومی تیم و همینطور نیازمند در خط دروازه به وضوح دیده شد، مورایس و شاگردانش با شکست ناامید کننده 2 بر یک به اصفهان برگردند.

رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و چهارم روز پنج شنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، اما پیش از برگزاری این هفته آخرین دیدار معوقه مسابقات نیز برگزار خواهد شد و سپاهان این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به رتبه سوم جدول صعود کند.

در این مسابقه به نظر می‌رسد پیام نیازمند با پشت سر گذاشتن مصدومیت، پس از غیبت در 4 بازی تیم ملی و سپاهان سرانجام شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)