Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@11:52:02 GMT

زمان انتظار صدور کارت سوخت ۲ماهه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۵۸۷

زمان انتظار صدور کارت سوخت ۲ماهه شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، کرامت ویس کرمی گفت: هم اکنون 550 هزار مالک خودرو متقاضی کارت سوخت المثنی هستند همه این کارت‌ها در کمتر از دو ماه دیگر صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه 550 هزار تقاضا صدور کارت سوخت المثنی، تقاضا‌هایی است که از ابتدای تیرماه ثبت شده اند گفت: هم اکنون کارت سوخت همه ثبت نام‌های انجام شده تا پایان خردادماه صادر و ارسال شده یا درحال ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویس کرمی با بیان اینکه به دلیل مشکل در تامین کارت خام، فرآیند صدور کارت هوشمند سوخت با تاخیر انجام شد افزود: با پیگیری‌های انجام شده کارت خام به اندازه کافی تامین شده و هم اکنون روزانه 15 تا 20 هزار کارت هوشمند سوخت شخصی سازی شده و برای ارسال در اختیار پست قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه هم اکنون مدت انتظار برای صدور کارت سوخت به کمتر از دوماه رسیده گفت: البته این مدت برای خودرو‌های شخصی است و تقاضای صدور کارت برای خودرو‌های عمومی شامل خودرو‌های دیزلی، تک سوز و دوگانه سوز همانند روال سابق در کمتر از یک ماه صادر و ارسال می‌شود.

وی درباره اطلاعات غلط درج شده بر روی برخی کارت‌های سوخت صادر شده هم افزود: این مساله مشکلی را برای مالکان خودرو ایجاد نمی‌کند. زیرا ظاهر کارت مهم نیست و مهم مشخصات کاربری است که در سامانه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اینکه روی برخی کارت‌های صادر شده برای خودرو‌های سواری عباراتی همچون ” کارت هوشمند سوخت موتور سیکلت و یا کامیون“ درج شده گفت: ما مقداری کارت خام داشتیم که از قبل طراحی شده بود و در شرایطی که تامین کارت خام با مشکلاتی مواجه بود، در راستای استفاده بهینه از این کارت ها، تصمیم گرفتیم از آن‌ها استفاده کنیم بنابراین مالکان این کارت‌ها توجهی به ظاهر کارت نکنند و از کارت سوخت خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

وی افزود: مهم اطلاعات لیزری پشت کارت است و اگر این اطلاعات با مشخصات کارت خودرو مغایرت ندارد، استفاده از این کارت هیچ مشکلی برای مالک نخواهد داشت.

ویس کرمی درباره کارت‌ها سوخت معطله در باجه‌های پست هم گفت: افراد برای آگاهی از آخرین وضع کارت هوشمند سوخت می‌توانند با همراه داشتن کد پیگیری به دفاتر پلیس +10 و همچنین درگاه اینترنتی Epolice.ir مراجعه کنند.

پربیننده ترین فروش ارز پتروشیمی‌ها در صرافی‌ها آزاد شد دلایل واهی برای خروج قیر از بورس کالا/ آدرس دهی غیر واقعی در ساماندهی بازار قیر قانون شکنی امارات و عراق در دستور کار اجلاس مشورتی/ دورنمای تاریک تقاضای نفت در آستانه ۶٠سالگی اوپک ماحصل جلسه کمیته وزارتی اوپک پلاس/ عربستان نقش تولید کننده شناور نفت را بازی می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی خودرو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کارت سوخت سوخت کارت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران کارت سوخت المثنی صدور کارت سوخت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کارت هوشمند سوخت صدور کارت کارت سوخت کارت خام هم اکنون کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد

سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به ۴۰۰ هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

او بیان کرد: اردبیل ،قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران،  زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند. 

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی،  وزارت ورزش و جوانان ،نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده اند.

وی افزود: امروز اعضای اتحادیه مشاوران املاک تهران  برای الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی خود دیداری با ما داشتند.  طبق دستورالعملی که صادر کرده  اند تمامی مجوزهای کاغذی اتحادیه جمع آوری و از این پس  مجوز ها به صورت الکترونیکی صادر می شود  که این اقدام نقش موثری در حذف مجوزهای زیرزمینی دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود