Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان فوتبال تحت شرایطی قادر به تغییر ملیت خود، حتی پس از بازی برای یک کشور خواهند بود.

موضوع تغییر ملیت بازیکنان فوتبال همواره مورد بحث های مختلفی قرار گرفته و موافقین و مخالفین زیادی دارد.

به گزارش طرفداری، در جلسه امروز فیفا تصمیم جدیدی در خصوص تغییر ملیت بازیکنان فوتبال اتخاذ شد. مطابق قانون جدید، بازیکنی که قبل از 21 سالگی کمتر از سه بازی ملی برای کشوری خاص انجام داده باشد، مجاز به بازی برای کشور دیگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین مطابق این قانون دو مسئله باید رعایت شود، تا بازیکن بتواند برای کشوری ثانی بازی کند:

سن بازیکن کمتر از 21 سال باشد. کمتر از 3 بازی ملی انجام داده باشد.

لازم به ذکر است؛ بازیکن مذکور مطابق قوانین فیفا باید از شرایط لازم برای قبول تابعیت کشور دیگر برخوردار باشد، تا بتواند با لحاظ دو مورد فوق الذکر برای کشور دوم بازی کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان فوتبال تغییر ملیت برای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

به جز آنتونی، بازیکنان منچستریونایتد واکنش مناسبی به پیروزی مقابل کاونتری داشتند. 

طرفداری | در میان سکوت بازیکنان منچستریونایتد که متوجه عملکرد خودشان شده بودند، آنتونی شادی عجیبی را به نماش گذاشت.

به گزارش تلگراف؛ با وجود صعود دراماتیک به فینال اف‌ای کاپ، هواداران و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل عملکرد ضعیف تیم در طول بازی، شاد چندانی از خود نشان ندادند. با این حال، در نقطه مقابل این سکوت، رفتار آنتونی، بازیکن تعویضی یونایتد جلب توجه کرد. او پس از اینکه راسموس هویلوند آخرین ضربه پنالتی یونایتد را به ثمر رساند، با حرکتی تحریک‌آمیز (دست زدن به گوش‌هایش) مقابل بازیکنان و هواداران کاونتری سیتی به شادی پرداخت. کلینتون موریسون، بازیکن سابق کریستال پالاس در این مورد گفت:

این رفتار، شخصیت او به عنوان یک بازیکن را نشان می‌دهد. آنتی به جای اینکه حواسش به کاونتری باشد، باید روی وظایف خودش در زمین تمرکز کند. چون عملکردهای ضعیف او در این فصل نشان می‌دهد که شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کند. به جای اینکه آن حرکت را به سمت هواداران کاونتری انجام دهد، باید در لحظاتی که منچستریونایتد به او نیاز دارد، عملکرد بهتری در زمین داشته باشد.

آنتونی که با مبلغ 100 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته، در 14 بازی اخیر تنها دو بار به میدان رفته است. او ابتدای فصل به اتهام خشونت خانگی قادر به همراهی تیمش نبود. وینگر برزیلی از زمان بازگشت به ترکیب اریک تن هاخ، تنها 2 گل به ثمر رسانده است، مقابل نیوپورت کانتی و لیورپول.  

شادی آنتونی  راسموس هویلوند که پنالتی پیروزی را به ثمر رساند، هیچ بازیکنی را در کنار خود برای شادمانی ندید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد