Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:41:40 GMT

خاطره‌گویی حداد عادل از احمدی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۶۱۶

خاطره‌گویی حداد عادل از احمدی‌نژاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری با ذکر خاطره‌ای اظهار داشت: بنده زمانی که به عنوان رئیس مجلس در پارلمان حضور داشتم در یک روز بسیار سخت و پر تنش وظیفه اداره نمایندگان را بر عهده داشتم. در آن روز قرار بود رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) در صحن مجلس حاضر شود، اما ایشان ناز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نمایندگان نیز از صبح تذکرات متعددی را مطرح کرده بودند و فضای مجلس آرام نبود. بالاخره شخص رئیس جمهور وارد صحن مجلس شدند، در حالی که فضای مجلس و نمایندگان همانند بغضی شده بود که احتمال ترکیده شدن داشت.
حداد عادل گفت: بنده با دیدن رئیس جمهور خطاب به وی مصرع معروف استاد شهریار را خواندم و گفتم: «آمدی جانم به قربانت ولی؛ حالا چرا؟». همین بیان شاعرانه من کارکرد آب روی آتش را پیدا کرد و فضای پارلمان آرام شد.
رئیس فرهنگسان زبان و ادب فارسی در پایان بیان داشت: مدت‌ها بعد در شهر مقدس قم با مرحوم آیت الله مشکینی دیدار داشتم که ایشان نیز همان بیان شعر بنده را مورد توجه قرار داده و فرمودند که ماجرای آن اتفاق را از رادیو به صورت مستقیم شنیده‌اند.

پربیننده ترین شرط استخدام جدید فرهنگیان از زبان وزیر برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته! استخدام ۲۵هزار معلم و تعیین تکـلیف معلمان حق التدریس آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۶/۲۸) مجسمه جدید ملانیا ترامپ که نسوز است! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غلامعلی حداد عادل مجلس شورای اسلامی محمود احمدی نژاد صحن مجلس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد

  عصر ایران- با موضع صریح سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین  در حمایت از پاسخ موشکی - پهپادی ایران به اسراییل انتظار افکار عمومی و رسانه ها برای واکنش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین دیگر بالا گرفت تا جایی که روزنامه  هم‌میهن در خبر خود واکنش خاتمی را با سکوت احمدی‌نژاد مقایسه و در تحلیل و سرمقاله رفتار خاتمی را از منتقدان حسن روحانی اصول‌گرایانه تر و اخلاقی‌تر دانسته چرا که اصول‌گرایان منتقد روحانی بی‌توجه به رفتار ترامپ به روحانی می‌تاختند و به نوشته روزنامه حرفه‌ای اصلاح طلب خاتمی  اصول‌گرایی اصیل را به نمایش گذاشته است.

    امروز اما خبر آمده که محمود احمدی‌نژاد گفته «هر کشوری به سایر کشورها غیر قانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.»
 
  هر چند در نگاه اول سخن او در حمایت است اما جمله او در ادبیات اصول‌گرایی و در قالب شعار «اسراییل باید محو شود» نمی‌گنجد زیرا از واژه «کشور» استفاده کرده و قضیه را به حملات دو کشور تقلیل داده در حالی که همه به یاد دارند در موضع رییس جمهور چگونه از محو اسراییل سخن می‌گفت و چه دردسرهای زیادی برای ایران ایجاد کرده بود.

  در سخنان احمدی‌نژاد و دست‌کم در جملاتی که انتشار یافته ستایش سپاه هم دیده نمی‌شود و کم مانده مثل وزیر خارجه برتیانیا بگوید «دفاع حق هر کشور است ولی ایران قدری زیاده‌روی کرده است.»

  البته مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

  ناظران مستقل البته حساسیت خاصی به این موضوع ندارند کما این‌که از ایده دو کشوری یا دو دولتی در این سرزمین حمایت می‌کنند اما چون احمدی‌نژاد تحت تاثیر افرادی چون محمد علی رامین و نادر طالب زاده لحن دیگری داشت و هزینه تراشید این موضوع جلب توجه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی