Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-وزارت بازرگانی آمریکا تصمیم دارد از روز یکشنبه دسترسی به اپلیکیشن های تیک تاک و وی چت را محدود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، به نظر می رسد دستور اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپ های چینی وی چت و تیک تاک اجرایی خواهد شد.

در همین راستا وزارت بازرگانی آمریکا امروز اعلام کرد از روز یکشنبه هرگونه اقدام برای توزیع یا حفظ وی چت و تیک تاک در اپ استورها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر دسترسی به اپلیکیشن های تیک تاک و وی چت را محدود می شود. اپل و گوگل هنوز واکنشی به این بیانیه نشان نداده اند.

البته کاربرانی که هم اکنون این اپ ها را دانلود کرده اند، همچنان می توانند از آنها استفاده کنند. اما محدودیت اپ  های چینی بدان معنا است که نسخه آپدیت شده آنها قابل دانلود نیست.

ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا در این باره گفت: تنها تغییر واقعی که از روز یکشنبه اعمال می شود آن است که کاربران تیک تاک نمی توانند به  نسخه های ارتقا یافته دسترسی یابند.

اما به نظر می رسد محدودیت های در نظر گرفته شده برای وی چت وسیع تر باشد. طبق بیانیه وزارت بازرگانی آمریکا از روز یکشنبه میزبانی یا انتقال ترافیک مربوط به وی چت ممنوع است. همچنین این قانون از ۱۲ نوامبر برای تیک تاک نیز اجرایی می شود.

 البته دولت ترامپ اعلام کرده هم اکنون مشغول بررسی پیشنهاد بایت دنس( شرکت مادر تیک تاک) برای همکاری با شرکت آمریکایی اورکل است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بازرگانی آمریکا روز یکشنبه تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود