Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب توئیتری خود نوشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کودکان محروم از تحصیل را شناسایی می‌کند تا به چرخه آموزش بازگردند.

وی افزود: پیامکی با سرشماره vezart-refa به والدین آنها ارسال می‌شود. به امید روزی که هیچ کودک ایرانی از تحصیل باز نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 550185 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • تاکید بر تامین پارکینگ و تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم مطهر