Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:18:39 GMT

وضعیت مبهم علی کریمی برای حضور در قطر

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۶۹۷

وضعیت مبهم علی کریمی برای حضور در قطر

علی کریمی ، هافبک استقلال هنوز نتوانسته ویزای قطر را دریافت کند و به این کشور برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه مدیران استقلال موفق شدند علی کریمی راضی کنند در دو بازی آسیایی مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان در قطر کنار آبی‌ها باشد اما این بازیکن هنوز موفق نشده ویزای قطر را دریافت کند و به همین خاطر همچنان در ایران بسر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که استقلال یکشنبه شب در چارچوب لیگ قهرمانان باید مقابل الشرطه عراق قرار بگیرد و در بهترین حالت کریمی فرداشب می‌تواند راهی قطر شود. به عبارت بهتر او زمانی به دوحه می‌رسد که استقلال آخرین تمرین خود قبل از بازی با الشرطه را نیز انجام داده است.

اگرچه کریمی این روزها در تهران به صورت اختصاصی تمریناتش را جلو می‌برد اما بعید است کادرفنی استقلال اگر ویزای او برسد و به قطر برود هم بدون تمرین مقابل الشرطه از این بازیکن در ترکیب ثابت استفاده کنند.

با این حال باید منتظرماند و دید کریمی چه زمانی به دوحه می‌رود و آیا مقابل الشرطه می‌تواند تیمش را همراهی کند یا خیر.

دیدار استقلال و الشرطه عراق ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در دوحه برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی کریمی استقلال علی کریمی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرمربی فرش‌آرامحسن حسن‌زاده در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که با این تیم نتایج قابل قبولی هم کسب کرده‌بود، راهی لیگ عراق شد و هدایت تیم مصافی عراق را برعهده گرفت.

محسن حسن‌زاده گفت: پس از پایان فصل دو پیشنهاد از چین و عراق داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بیایم.

وی درباره این انتخاب گفت: مهمترین دلیل انتخاب هدایت تیم عراقی، جدا از نزدیکی راه، زمان پایان لیگ عراق بود. این لیگ تا خرداد ماه تمام می‌شود و پس از آن می‌توانم به لیگ ایران برگردم.

حسن زاده درباره تیم جدیدش افزود:مصافی در رده ششم جدول است و با توجه به اینکه لیگ عراق مرحله پی آف دارد، امیدواریم با حضور در بین ۸ تیم برتر، در مرحله پی آف هم حضور داشته باشیم.

سرمربی جدید مصافی عراق درباره دستیارانش در این تیم گفت: تمام اعضای کادرفنی عراقی هستند، اما دو بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارند.

وی درباره ادامه حضور خود در لیگ عراق برای فصل آینده افزود: فعلا تا پایان فصل قرارداد دارم و صحبتی در خصوص فصل آینده نکرده‌ام. باید ابتدا شرایط این تیم را در پایان فصل و پیشنهاد‌های لیگ ایران را بررسی کنم و در آن زمان تصمیم گیری می‌کنم.

 

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست