Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:47:53 GMT

رونالدو بازیکنی فوق‌العاده و زلاتان الگوی من است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۸۵۱

رونالدو بازیکنی فوق‌العاده و زلاتان الگوی من است

دژان کولوسفسکی، خرید جدید باشگاه یوونتوس از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان الگوی خود یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی گذشته بود که باشگاه یوونتوس جذب کولوسفسکی از پارما را به شکل رسمی اعلام کرد اما او ادامه رقابتهای سری آ را در همان پارما پشت سر گذاشت و حالا در فصل جدید برای بیانکونری به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 



کولوسفسکی حالا در مصاحبه‌ای به تمجید از هم‌تیمی پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو پرداخته است. پدیده سوئدی در این باره گفت: " کریستیانو رونالدو بسیار فوق العاده است. او با همه صحبت می‌کند حتی درباره مسائل خارج از زمین. حرف های او مانند بنزین است. خوشحالم که کنار او بازی می کنم و امیدوارم بتوانم به رونالدو کمک کنم."



خرید جدید یوونتوس در ادامه به تمجید از هموطن خود یعنی زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت: " او الگوی من بود و درهایی را در سوئد گشود که هیچ کس پیش از این نتوانسته بود آن ها را باز کند. بعد از انتقال به یوونتوس او با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. این برای من واقعا اتفاق هیجان انگیزی به حساب می آمد."

 

 

یوونتوس دژان کولوسفسکی زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دژان کولوسفسکی زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفاهیم فنی فوتبال؛ فالس ناین یا مهاجم 9 کاذب چه نوع بازیکنی است؟

 برای تماشا کلیک کنید 

طرفداری | سال‌هاست که برخی تیم‌های نخبه فوتبال جهان، صرفا از مهاجم 9 کلاسیک استفاده نمی‌کنند و از سبک بازی متفاوتی برای باز کردن دروازه حریفان بهره می‌گیرند.

فالس ناین یا مهاجم 9 کاذب، بازیکنی در خط حمله است که وظایف تهاجمی‌اش با یک مهاجم 9 کلاسیک کاملا متفاوت است و ویژگی‌های تهاجمی متفاوتی به تیمش می‌دهد؛ گاهی اوقات این بازیکنان اصلا مهاجم نیستند اما به صورت اسمی در چینش تیم‌شان مهاجم به‌شمار می‌روند. در تازه‌ترین قسمت سه‌ کنج، برنامه شرح مفاهیم فنی فوتبال به زبان ساده با اجرای علیرضا نجاتی، به تعریف وظایف فالس ناین و چگونگی استفاده از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

قسمت‌های پیشین سه کنج: 

xG (امید گل) چیست و چه کاربردی دارد؟ کانترپرس چیست و چطور اجرا می‌شود؟ آشنایی با PPDA، معیار سنجش شدت پرس سیستم 2-5-3 چگونه کار می‌کند؟ نیم‌فضا در فوتبال و کاربردهای آن لوبلاک، استراتژی محبوب برای گل نخوردن کمک مربی در فوتبال چه نقشی دارد؟ اینورتد فولبک چه نقشی است و چه مزایایی به تیم می‌دهد؟ سه کنج (9)؛ فالس ناین چه فرقی با 9 کلاسیک دارد؟

عوامل برنامه نویسنده و مجری: علیرضا نجاتی تصویربردار: علیرضا منوچهری تدوین‌گر: کیان موسوی گرافیست: حسین خسروی  کارگردان: بهمن رضائی

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • مفاهیم فنی فوتبال؛ فالس ناین یا مهاجم 9 کاذب چه نوع بازیکنی است؟