Web Analytics Made Easy - Statcounter



هافبک اسپانیایی با جدایی از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، تیاگو آلکانترا هافبک دفاعی بایرن مونیخ با جدایی از این تیم با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس پیوست.

تیاگو که در فصل قبل همراه بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و افتخارات عدیده ای نیز در بارسلونا داشت، به عنوان یک بازیکن باتجربه و محوری به لیورپول پیوست تا به تقویت تیم یورگن کلوپ برای دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگواین به لیگ آمریکا رفت

خبرآنلاین نوشت: بعد از برکناری مائوریتزیو ساری از هدایت یوونتوس قابل پیش‌بینی بود که مهاجم مورد علاقه او یعنی گونسالو ایگواین نیز از بیانکونری جدا شود. اتفاقی که طی هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی در رابطه با آن مطرح شده بود.

با این حال نهایتاً طی یک دو روز گذشته مشخص شد که مهاجم آرژانتینی با باشگاه یوونتوس برای فسخ قرارداد به توافق رسیده و به شکل توافقی این تیم را ترک خواهد کرد.

بعد از قطعی شدن جدایی ایگواین زمزمه های زیادی در رابطه با آینده او شنیده شد اما از اینتر میامی آمریکا به عنوان مهمترین مشتری این بازیکن نام برده شد. حالا و در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه اینترمیامی که دیوید بکام مالک آن است، به شکل رسمی از خرید هیگواین رونمایی کرد و مشخص شد که این بازیکن به شکل آزاد با قراردادی سه ساله راهی این تیم شده است.

ایگواین بعد از قطعی شدن انتقالش به اینتر میامی ‌گفت: «در ابتدا قصد دارم از این باشگاه به خاطر تمام سعی و کوششی که برای جذب من انجام داد تشکر کنم. من چنین تجربه ای را جستجو می کردم و فکر می‌کنم که اتفاق جذابی در حرفه و زندگی ام خواهد بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا از تجربیاتم برای پیشرفت تیم استفاده کنم.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم

سال 1996 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1995/96،‌ دو تیم نانت و یوونتوس در ورزشگاه تیم فرانسوی به مصاف هم رفتند. جیانلوکا ویالی، مهاجم آن روزهای یوونتوس با ثبت یک گل و یک پاس گل در این دیدار، نقش مهمی در صعود تیمش به فینال رقابت ها ایفا کرد. یوونتوس در این فصل با غلبه بر آژاکس در فینال برای دومین بار فاتح اروپا شد.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • (ویدئو) تولید برق از عکس‌های عشق‌ها و جدایی‌ها