Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس فدرال آمریکا می‌گوید نگران خشونت‌های مسلحانه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.
به گزارش انتخاب؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، کریس ورای ، رییس پلیس فدرال آمریکا (FBI) روز پنجشنبه گفت، FBI به طور فزاینده ای در مورد درگیری های احتمالی خشونت آمیز بین گروه های افراطی با انگیزه ایدئولوژیک قبل از انتخابات نوامبر نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورای گفت: اداره تحقیقات فدرال به دقت گروه هایی را که در اعتراضات در شهرهای مختلف مانند پورتلند، اورگان و کنوشا درگیر شده اند، تحت نظر دارد.
در آن مکان ها، گروه های ضد نژادپرستی و ضد پلیس با فعالان راست گرای سفیدپوست ناسیونالیستی که اغلب مسلح هستند، درگیر شده اند.
ورای در جلسه استماع کنگره گفت FBI به شدت نگران افزایش تنش در خیابانهای ایالات متحده و گروه هایی است که برای تحریک خشونت معترضین را "می ربایند برچسب ها: پلیس فدرال آمریکا ، انتخابات آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس فدرال آمریکا انتخابات آمریکا پلیس فدرال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، پدیده‌های مورد انتظار در اثر این سامانه جوی استقرار ناپایداری‌های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر از امروز تا ظهر سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) پیش‌بینی شده است.
در اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل نوع مخاطره رگبار باران، رخداد رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبا‌های موقتی و اثر مخاطره نیز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی‌های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در نواحی کوهستانی اعلام شده است.
این اداره کل بر لزوم اجتناب از اتراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

دیگر خبرها

  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • هشدار قرمز هواشناسی در این جزیره