Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سعید حیدرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گیلانغرب از آغاز برداشت چغندر بهاره در این بخش خبرداد و گفت:پیش بینی می‌ شود امسال بیش از ۱۷ هزار تن چغندرقند از این مزارع برداشت و تحویل کارخانه‌های قند داخل و خارج استان شود.


او افزود:بخش گواور با سطح ۲۵۰ هکتار چغندرقند بهاره، یکی از مناطق مستعد کشت این محصول بوده و میزان عملکرد و کیفیت چغندرقند تولیدی آن، از وضعیت بسیار مطلوبی برخورداراست و امیدواریم با ترویج بیشتر امسال این میزان زیر کشت بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره عشایر حوزه سیستان به مناطق ییلاقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: همه ساله با فرارسیدن فصل بهار ۷۰۰ خانوار از عشایر کوچنده حوزه سیستان کوچ خود را به مناطق ییلاقی آغاز می‌کنند.
شیرزاد کمالی افزود: عشایر سیستان عمدتاً برون کوچ هستند و به مراتع ییلاقی در استان خراسان جنوبی و بخشی نیز به مناطق داخل استان در شهرستان‌های زاهدان، خاش، میرجاوه و ایرانشهر کوچ می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به عدم بارندگی کافی و فقر مراتع در بخش سیستان و به دلیل بحران خشکسالی، عشایر کوچ خود را زودتر از موعد مقرر آغاز کرده اند.
مدیرکل امور عشایری استان گفت: عشایر کوچنده چهارماه از سال را در مناطق ییلاقی به سر می‌برند و دوباره به مناطق قشلاقی خود در حوزه سیستان بازمی گردند.
کمالی تاکید کرد: در این مدت خدمات رسانی به عشایر کوچنده از قبیل آبرسانی سیار انسان و دام، تامین و توزیع نهاده دامی مورد نیاز و ارزاق رسانی به عشایر کوچنده انجام می شود.

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر حوزه سیستان به مناطق ییلاقی
  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • آغاز کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی
  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال