Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@10:18:48 GMT

سحر تبر از 2 وکیل خود قهر کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۲۲۲

سحر تبر از 2 وکیل خود قهر کرد +عکس

به گزارش رکنا، پیام درفشان وکیل سحر تبر درباره‌ وضعیت پرونده‌ی موکل خود گفت: «سحر تبر با بنده و آقای سعید دهقان دیگر وکیل پرونده صحبتی نمی‌کند، ماجرا این بود؛ وقتی تست کرونای خانم تبر مثبت شد، با من تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه دروغ نگفتم و کرونا دارم، اجازه می‌دهند به مرخصی بروم و پیش مادرم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم گفتم الان که نتیجه‌ تست مثبت شده، حتما به این مساله توجه می‌کنند. باتوجه به مرخصی‌هایی که برای زندانی‌ها صادر کردند، فکر کردیم که برای خانم تبر هم این اتفاق می‌افتد اما به او مرخصی ندادند و او قهر کرد چون ما را هم جزو مجموعه دید.
او ادامه داد: هیچ تماسی از او نداشتم و بنده هم چند روزی زندان بودم. بیماری سحر تبر با سربرگ بیمارستان منتشر شد، یعنی نشر اکاذیبی نبود و واقعا کرونا داشت. روز دادرسی هم او را نیاوردند چون در قرنطینه‌ی زندان بود؛ هرچقدر اصرار کردیم تا جلسه‌ی دادرسی برای خانم سحر تبر برگزار شود، توجهی نمی‌کردند. به آقای مقیسه می‌گفتم اگر این خانم کرونا ندارد، او را بیاورید و محاکمه کنید اگر هم کرونا دارد، پس چرا به ما می‌گویید نشر اکاذیب کردید. در نهایت به خاطر این مسئله به زندان رفتم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم زندان اخبار حوادث وکیل بیماری قهر تبر من عکس فیلم تلگرام ایران پدر زنان قتل بیمار بازیگر دستگیر سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عبدالله رودپارکی از باشگاه اترک بجنورد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت حسین اینانلو از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت حسین پورگلشاهی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت حافظ یعقوبی از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری