Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@11:40:05 GMT

یولیان پولرسبک به لیون پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۲۲۸

یولیان پولرسبک دروازه بان هامبورگ راهی فوتبال فرانسه شد.

یولیان پولرسبک دروازه بان 26 ساله هامبورگ با امضای قراردادی به صورت رسمی به لیون پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکانت توییتر باشگاه لیون، یولیان پولرسبک دروازه بان آلمانی هامبورگ با امضای قراردادی چهار ساله به صورت رسمی به لیون پیوست. پولرسبک برای حضور درون دروازه لیون باید با آنتونی لوپز رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ممفیس دیپای پیراهن شماره 10 لیون را بر تن خواهد کرد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم

اولیور کان درباره برخی مسائل پشت پرده دوران حضور خود صحبت کرده است

طرفداری | زمان حضور اولیور کان در بایرن مونیخ به عنوان مدیر عامل، همواره با حواشی‌های بسیار زیادی همراه بود. از اختلاف با هواداران بر سر اسپانسری شرکت هواپیمایی قطر تا اخراج یولیان ناگلزمان و آوردن توماس توخل.

او در سال 2020 جایگزین کارل هاینتس رومنیگه شد و در پایان فصل گذشته نیز پس از آنکه اجازه همراهی تیم در آخرین بازی فصل را نداشت، بلافاصله پس از اتمام بازی و هنگام برگزاری جشن قهرمانی بوندسلیگا، اعلام شد به همراه حسن صالح حمیدزیچ اخراج شده‌اند.

حال اولیور کان به تازگی در مصاحبه‌ای مفصل با نشریه بیلد درباره برخی اتفاقاتی که آن روزها در بایرن مونیخ رخ داد و همچنین وضعیت مسائل فعلی این تیم، صحبت کرده است.

عملکرد ناموفق توماس توخل در بایرن مونیخ یکی از محترم‌ترین سرمربیان اروپا که توانست تیم پر از ستاره پاری سن ژرمن که کار با آن‌ها دشوار است را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و سپس با چلسی نیز قهرمان این رقابت‌ها شد، باید با مشکلات زیادی در مونیخ دست‌وپنجه نرم کند و این نشان‌دهنده چیزهای زیادی است.

بایرلورکوزن در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده‌ در بوندسلیگا است. آن‌ها روندی باورنکردنی دارد و مدام در آخر بازی‌ها و وقت‌های تلف‌شده، پیروز می‌شوند. شاید این باعث خدشه‌دار شدن تصور بایرن مونیخ از خودش شود اما باید بدانید یک تیم دیگر در حال ارائه بهترین عملکرد این قرن است. این تنها راهی بود که می‌شد اف‌سی بایرن را از تاج و تختش پایین کشید. با این حال در اروپا همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد و آن‌ها می‌توانند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند.

برکناری توماس توخل در پایان فصل 

من نمی توانم قضاوت کنم در آن‌جا چه مشکلاتی وجود دارد زیرا دیگر درگیر کارها نیستم. با این حال، من همیشه حس مثبتی نسبت به توخل به عنوان یک شریک گفت‌وگو که پذیرای صحبت‌ها است و در دوران موفق خود در پاریس و چلسی پیشرفت کرده، داشته‌ام. اکنون نیز تجربه او در خارج از آلمان می‌تواند عامل مهمی برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشد.

تماشای بازی بایرن مونیخ مقابل آرسنال 

من بسیار هیجان‌زده هستم. من هنوز هم طرفدار بایرن مونیخم و همیشه همین‌طور خواهد بود. البته به‌طور روزانه اتفاقات را دنبال نمی‌کنم زیرا روی دیگر موضوعات متمرکز شده‌ام و زیاد سفر می‌کنم. با این حال هرگاه امکانش وجود داشته باشد، بازی‌ها را تماشا می‌کنم. 

نظر ماتیاس زامر درباره نامناسب بودن اولیور کان برای مدیر عاملی 

مخالفم. این شغل مناسب من بود. من یک سال و نیم فرصت داشتم تا روی پای خودم بایستم و به سرعت می‌خواستم در دنیای سیاست ورزش جایگاهم را پیدا کنم، آن هم با مسئولیت‌هایی که در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی و سازمان لیگ آلمان بر عهده گرفتم. اطمینان از موفقیت ورزشی و اقتصادی، برایم کار بسیار لذت‌بخشی بود. من از طریق ECA توانستم با مدیران دیگر باشگاه‌های بزرگ ارتباط برقرار کنم و نحوه انجام کار آن‌ها را ببینم. علاوه بر این، حسن صالح حمیدزیچ نیز عضو هیئت مدیره بود و ما با یکدیگر بر سر تمام مسائل ورزشی هماهنگ بودیم.

ماتیاس زامر پس از برکناری اولیور کان، در یک مصاحبه گفته بود او به‌جای مدیر عاملی باید یکی از اعضای هیئت مدیره می‌شد.

ملاقات با اولی هونس پس از اخراج از بایرن مونیخ 

نه و نیازی هم به آن نیست. با این حال، زمانی که هنوز مدیر بودم به اولی گفتم: «مهم نیست کل قضیه چگونه پیش برود، فراموش نمی‌کنم او مرا در سال 1994 به بایرن مونیخ آورد». لحظات خوب و احساسات عالی زیادی که طی این 18 سال با بایرن مونیخ تجربه کرده‌ام به مراتب بیش‌تر از لحظات منفی‌اش است. من اغلب با مسائل دشوار سر و کار داشته‌ام و شما به کمی زمان نیاز دارید تا خودتان را تکان دهید و سپس ادامه دهید. اولی هونس و من قطعاً در مقطعی دوباره پشت میز خواهیم نشست و با هم صحبت خواهیم کرد.

اشتباه بودن اخراج یولیان ناگلزمان و نحوه انجام آن 

شما باید به تصمیمات در آن چارچوب زمانی که گرفته شدند، نگاه کنید. در آن زمان، ما موفقیت ورزشی خود را در معرض خطر می‌دیدیم و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم که البته کار آسانی هم برای ما نبود. ما نتوانستیم به سه‌گانه برسیم اما باز هم توانستیم قهرمان آلمان شویم. من همواره گفته‌ام نحوه اجرای این تصمیم بسیار بد بود. اتفاقات خلاف انتظار ما، خوب پیش نرفت و من هنوز هم به آن فکر می‌کنم. 

گفتنی ناگلزمان وقتی هنوز در تعطیلات به سر می‌برد، از طریق اخبار خبرنگاران مطلع شد که اخراج شده است.

بی‌اطلاعی هربرت هاینر و اولی هونس از اخراج یولیان ناگلزمان 

اینکه قبل از گرفتن چنین تصمیم دشوار و مهمی با هربرت هاینر و اولی هونس صحبت نکنیم، سهل‌انگاری بزرگی است و قطعا با روش کاری من مطابقت ندارد. 

عملکرد یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان 

قضاوت کردن بعد از تنها چند بازی دوستانه، کار دشواری است. با این حال تجربه‌اش در بایرن مونیخ به او کمک کرده تا پیشرفت کند. هیچ شکی درباره توانایی‌های یولیان وجود ندارد و نیازی به بحث در این‌باره نیست. هر چند یورو یک آزمون واقعی خواهد بود و سپس می توانیم بیش‌تر صحبت کنیم.

بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ 

چرا او نباید با تجربه بیش‌تر به بایرن مونیخ بازگردد؟ این اتفاق درباره برخی مربیان پیشین بایرن به ویژه یوپ هاینکس، جیووانی تراپاتونی و اوتمار هیتسفلد نیز رخ داده است. اگرچه آن‌ها موقع بازگشت به باشگاه، در سنین بالاتری بودند.

قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان تا پایان سال 2024 اعتبار دارد.  

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • گل یولیان برانت به اتلتیکو مادرید (دورتموند 1-0 اتلتیکو مادرید)
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود