Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی‌ کشورمان گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو باعث می‌شود تکواندوکاران قابل قبول شناسایی و ملی‌پوشان حریف تمرینی خوبی داشته باشند.

میرهاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی تکواندو گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره بعد از ۶ ماه بلاتکلیفی اردوی تیم ملی تکواندو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال حضور در اردو  و تمرین با سایر ملی‌پوشان شرایط بهتری برای ما رقم می‌زند. هرکدام از ملی پوشان در مدتی که اردوهای تیم ملی به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل بود در شهرستان‌های خود تمرینات را پیگیری می‌کردند؛ اما به‌‌ هر حال کار کردن کنار یکدیگر شرایط بهتری را رقم می‌زند و خیلی خوشحالم که فدراسیون آن را برای ما مهیا کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که  چندماه بلاتکلیفی دچار افت بدنی شده‌اند یا خیر، عنوان کرد: طبیعی است که این اتفاق می‌افتد. البته همانطور که گفتم در دورانی که اردوی تیم ملی تعطیل بود و ما در قرنطینه به سر می‌بردیم، تمرینات را به‌صورت انفرادی پیگیری می‌کردیم. در حال حاضر هم تمرینات بدنسازی را همچنان پیگیری می‌کنیم و فعلاً خبری از تمرینات تکنیکی تکواندو نیست.

ملی‌پوش المپیکی‌ کشورمان وی با اشاره به صحبت‌های توماس باخ در مورد برگزاری رقابت‌های المپیک اظهار کرد: رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به برگزاری قطعی رقابت‌ها اشاره کرده و این موضوع به همه ما دلگرمی داده است؛ چراکه بیشتر ورزشکاران این تصور را داشتند که بعید است با شرایط فعلی المپیک برگزار شود اما پس از این‌که توماس باخ اعلام کرد که المپیک برگزار می‌شود این دلگرمی به همه ما داده شد و باقدرت بیشتر تمرینات را پیگیری خواهیم کرد. البته او در صحبت‌هایش عنوان کرده که حتی اگر واکسن کرونا هم کشف نشود، مسابقات لغو نخواهد شد اما شاید با محدودیت تماشاگر المپیک برگزار شود.

حسینی در مورد شانس مدال‌آوری تکواندوکاران ایران در آوردگاه توکیو خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایران همیشه نشان دادند در شرایط سخت می‌توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در المپیک بهترین نتیجه را بگیریم. در حال حاضر اردوی تیم ملی تکواندو با حضور ۴ ملی‌پوش برگزار می‌شود؛ سجاد مردانی، امیرمحمد بخشی و آرمین هادی پور سه تکواندوکاری هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند. ما کاملاً در قرنطینه هستیم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. امیدوارم در نهایت بتوانیم با وجود شرایط سختی که ویروس کرونا برای همه ورزشکاران به وجود آورده بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی‌پوش المپیکی کشورمان در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو گفت: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی را صادر کرده است و این مسابقات از نیمه اول مهرماه آغاز می‌شود. من فکر می‌کنم لیگ تکواندو هم بتواند مجوز لازم را بگیرد. به هر حال برای همه ما برگزاری لیگ خیلی مهم است؛ به این خاطر که در بحث فنی کمک زیادی به ما می‌شود و از طرف دیگر در لیگ برتر تکواندوکار خوب شناسایی می‌شوند و آنها حریف تمرینی خوبی برای ما خواهند بود. امیدوارم که فدراسیون با تنظیم پروتکل‌های بهداشتی و همچنین باشگاه‌ها و تکواندوکاران با رعایت اصول بهداشتی شرایط برگزاری لیگ را فراهم کنند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو رقابت های المپیک میرهاشم حسینی برگزاری رقابت اردوی تیم ملی لیگ تکواندو ملی پوشان ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی

محمدرضا گرایی ملقب به مرد یخی در پاریس به دنبال کسب مدال طلا است

طرفداری | محمدرضا گرایی با کسب مدال برنز در مسابقات جهانی، سهمیه المپیک پاریس را قطعی کرد

محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی، در وزن 67 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان 2023 که در بلگراد صربستان برگزار شد، با کسب مدال برنز، سهمیه المپیک 2024 پاریس را برای خود و کشورمان به دست آورد.

گرایی در دور اول این رقابت‌ها استراحت کرد و سپس در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 ابرار آتابایف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 11 بر 10 کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل ماتئو لوپز از کوبا با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و به گروه بازنده‌ها رفت.

وی در گروه بازنده‌ها ابتدا با نتیجه 9 بر 2 کریستوفر راموس از کلمبیا را شکست داد و سپس در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک، سلاویک گالستیان از ارمنستان را با نتیجه 8 بر 3 از پیش رو برداشت و به مدال برنز و سهمیه المپیک دست یافت.

محمدرضا گرایی را می توان یکی از شانس های اصلی کسب مدال طلا در پاریس دانست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران