Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس ایران دومین برد خود را مقابل التعاون عربستان به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس ایران از ساعت 22:30 به مصاف التعاون عربستان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد تا در دو مسابقه رفت و برگشت 6 امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن، ستاره عراقی پرسپولیس در دقیقه 48 و از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند تا قرمزپوشان 7 امتیازی شوند و به صدر جدول صعود کنند.

در دقایق ابتدایی بازی متعادل بود اما هرچه زمان می‌گذشت، قرمزپوشان مسلط شدند و با این حال نتوانستند فرصت آنچنانی خلق کنند. در دقیقه 13 پرسپولیس‌ توسط سیامک نعمتی این فرصت را داشت که به گل برسد اما شوت این بازیکن از درون محوطه جریمه التعاون به اوت رفت. در ادامه این دیدار زردپوشان التعاون سعی داشتند روی یکی دو حرکت دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند که عملکرد خوب مدافعان آنها را ناکام گذاشت. در دقیقه 44 این مسابقه عیسی آل‌کثیر با یک ضربه زیبا دروازه التعاون را هدف قرار داد اما شوت او با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه 21 تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی

داور: وحید کاظمی

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی ماشاریپوف موقعیت خوبی برای ایمان سلیمی به وجود آورد، اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه 18: با جلو آمدن دروازه‌بان شمس آذر بلانکو قصد داشت از وسط زمین دروازه این تیم را باز کند، ولی توپ او از بالای دروازه شمس آذر راهی اوت شد.

دقیقه 21: ارسال ابوالفضل جلالی بار دیگر کارساز و مهرداد محمدی موفق شد توپ را با ضربه‌ای مناسب وارد دروازه شمس آذر کند.

دقیقه 32: توپ ارسالی بازیکن شمس آذر می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی سیدحسین حسینی توپ را مُشت کرد.

دقیقه 45: شوت سر ضرب مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت