Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:33:30 GMT

سومین شکست متوالی سپاهان در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۳۳۲

سومین شکست متوالی سپاهان در آسیا

به گزارش ایرنا؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت متمرکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.

جمعه شب در دور چهارم مرحله گروهی و در گروه چهارم، سپاهان برابر النصر قرار گرفت و متحمل شکست دو بر صفر شد تا برای صعود به مرحله بعدی نیاز به معجزه داشته باشد.

«تانتاشف ایلگیز» ازبکستانی داور این دیدار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان و النصر سه روز قبل نیز در دور سوم مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که نماینده عربستان به برتری دو بر صفر دست یافته بود.

شاگردان «محرم نویدکیا» از همان ابتدا حملات خود را طراحی کردند که دو بخت نسبی را «دانیال اسماعیلی‌فر» و «سجاد شهباززاده» از دست دادند.

در دقیقه  ۱۸ «سروش رفیعی» با حرکتی انفرادی به محوطه جریمه النصر رسید اما ضربه او از روی دروازه حریف به بیرون رفت.

سپس دروازه‌بان النصر با واکنشی تماشایی، ضربه «امید نورافکن» را مهار کرد و ناجی تیمش شد.

در دقیقه ۳۲ و برخلاف روند بازی، تعلل مدافعان سپاهان سبب شد تا «عبدالله مادو» به زیبایی توپ را درون دروازه نماینده ایران جای دهد.

در دقیقه ۴۲ «عبدالرزاق حمدالله» کاپیتان النصر، دومین گل تیمش را به ارمغان آورد. او در بازی قبلی نیز، ۲ بار به سپاهان گلزنی کرده بود.

سپاهانی‌ها برای جبران مافات، نیمه دوم را تهاجمی و با بازی ریسکی آغاز کردند.

با این اوصاف تیم تحت هدایت نویدکیا نتوانست فرصت‌های خوبی ایجاد کند و در طرف مقابل، النصر در ضدحملات خطرناک بود.

در نهایت النصر بازی را با برتری دو بر صفر به اتمام رساند تا در فاصله سه روز، سپاهان را ۲ مرتبه شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه، السد قطر با حساب چهار بر صفر مقابل العین امارات به پیروزی رسید.

جدول رده‌بندی گروه چهارم

۱-النصر با ۱۰ امتیاز

۲-السد با ۸ امتیاز

۳-سپاهان با ۳ امتیاز

۴-العین با یک امتیاز

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، رسول نویدکیا(محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمد محبی، محسن الغسانی(رضا میرزایی)، سجادشهباززاده(کی‌روش استنلی)   و مهدی کیانی

ترکیب النصر

براد جونز، سلطان الغانم، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله، عبدالرحمن عبید، عبدالله خبیری، مایکون، عبدالمجید صلهیم، گونزالو مارتینز، خالد الغانم (پیتی) و عبدالفتاح عسیری(دوساری)

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان النصر عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان النصر عربستان اخبار کنکور بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد