Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس ایران در دیداری که التعاون عربستان را شکست داد، با توجه به آمار هم تیم برتر میدان بود و با شایستگی به سه امتیاز رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد التعاون عربستان را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گواه آمار پرسپولیس در این دیدار تیم برتر میدان بود که آن را در زیر می‌بینید:

مالکیت توپ
التعاون: 44.8 درصد
پرسپولیس: 55.2 درصد

آفساید
التعاون: 3
پرسپولیس: 2

کرنر
التعاون: یک
پرسپولیس: 5

پاس
التعاون: 389
پرسپولیس: 476

شوت
التعاون: 3
پرسپولیس: 8

شوت در چهارچوب
التعاون: یک
پرسپولیس: 2

کارت زرد
التعاون: 2
پرسپولیس: 2

لیگ قهرمانان آسیا|فرمول تَکرار برای پرسپولیس نتیجه‌بخش بود/ صدرنشینی تعاونی شاگردان یحیی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از حذف نفت و گاز گچساران باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم اراک برود؛ مسابقه‌ای که در خانه حریف برگزار خواهد شد.

این مسابقه با توجه به سوابق رویارویی دو تیم در پنج سال اخیر و از زمانی که آلومینیوم به سطح اول فوتبال ایران رسیده به لحاظ آماری و تاریخی کار پرسپولیس را برای صعود فوق‌العاده دشوار نشان می‌دهد چرا که این تیم هم سه بار در اراک شکست خورده هم اینکه به دست این تیم از جام حذفی کنار رفته است. پرسپولیس در مجموع چهار بار در اراک به میدان رفته که تنها یک‌بار در این شهر پیروز شده (بازی رفت فصل قبل لیگ) و سه بار شکست خورده است که از آخرینش فقط دو ماه و نیم گذشته است.

26 بهمن ماه سال قبل  و در نخستین بازی  نیم فصل دوم لیگ برتر پرسپولیس با سوپرگل امیر نوری در اراک باخت تا تردیدها دربره اوسمار ویرا که نخستین بار سرمربیگری در مدافع عنوان قهرمانی را تجربه می‌کرد بیشتر شود. پرسپولیس تاکنون چهار بار مقابل ایرالکو برنده بوده، چهار بار شکست خورده و 2 بار هم تن به تساوی داده است اما با در نظر گرفتن باخت بازی جام حذفی فعلا تیم اراکی در آمار دست بالا را دارد.

دو سال پیش در 26 فروردین ماه 1401 پرسپولیس و آلومینیوم در تهران و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که تیم اراکی با تیجه 3 بر 2 سرخ‌ها را شکست داد و حذف کرد. با این حساب گربه سیاه فصول اخیر پرسپولیس با توجه به این آمار شانس بزرگی برای حذف دوباره پرسپولیس از این رقابت‌ها دارد و تیم اوسمار که در دو ماه و نیم گذشته شکست ناپذیر بوده باید از این قرعه و این حریف بترسد.

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!