Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:10:32 GMT

النصر با شکست سپاهان صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۴۰۹

النصر با شکست سپاهان صعود کرد

شاگردان روی ویتوریا دومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم امروز برگزار شد و ابتدا شاگردان ژاوی به مصاف العین رفتند و برخلاف بازی رفت که با نتیجه 3 بر 3 متوقف شدند و نتیجه ای غیرقابل پیش بینی کسب کردند، در بازی برگشت با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند تا 8 امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی دوم این گروه، تیم النصر به عنوان میزبان مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و با برنامه 2 گل به شاگردان محرم نویدکیا بزند و بازی دوم را هم مانند بازی برگشت با کسب سه امتیاز خاتمه دهد.


با این سه امتیاز، تیم فوتبال النصر 10 امتیازی شد وبا توجه به 8 امتیازی بودن السد و 3 امتیازی بودن سپاهان و در نهایت یک امتیازی بودن العین که در قعر جدول حضور دارد، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد.


الاهلی عربستان اولین تیمی بود که صعودش به دور بعدی قطعی شده و حالا النصر دومین تیم عربستانی و دومین تیم از منطقه غرب آسیا به شمار می رود که توانسته کار صعود را قطعی کند و حالا دیدار برابر السد برای صدرنشینی در گروه سوم برگزار خواهد شد. ضمن اینکه الهلال هم شانس بسیار بالایی برای رسیدن به مرحله بعدی دارد.


البته سپاهان همچنان روی کاغذ شانس دارد و این موضوع منوط به 2 پیروزی برابر السد و العین و البته شکست شاگردان ژاوی مقابل النصر خواهد بود.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول با آنالیز بازی‌های حریف در سه دیدار گذشته، شیوه‌های کنترل بازی قرقیزستان و استفاده از فضاهای خالی را برای زدن ضربه نهایی به بازیکنان یادآوری کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان اهمیت این بازی در راه قهرمانی و صعود به جام جهانی، نکات فنی و نحوه مقابله با حریف را ارائه کرد و گفت: این یک قرقیزستان دیگر است، بازی‌های گذشته را فراموش کنید، این تیم ژاپن را شکست داده و بدون شکست صعود کرده است. شما باید از دقیقه یک برای پیروزی و شادی دل مردم بجنگید.

ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل قرقیزستان صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 6087243

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم