Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:06:10 GMT

بشار: همین الان برد مقابل التعاون را فراموش کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۴۶۳

بشار: همین الان برد مقابل التعاون را فراموش کرد

هافبک عراقی سرخپوشان بعد از صدرنشینی تیمش مدعی است کار سختی در ادامه خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اینبار با گل سه امتیازی بشار رسن موفق شد برابر التعاون به برتری برسد و صدرنشین گروه خود شد. هافبک عراقی موفق سرخ‌ها در این بازی درباره گلی که به ثمر رساند گفت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که گل سه امتیازی بازی را من زدم. بازی سختی بود و حریف با توجه به شکست در بازی رفت نیاز به امتیاز در این بازی داشت اما خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم که در چند بازی اخیر جای آنها کاملا خالی بود.

 

وی ادامه داد: شرایط گروه با توجه به صدرنشینی ما و شکستی که الدحیل مقابل الشارجه داشته، شکل جدیدی پیدا کرده. الدحیل قطعا بعد از این باخت برابر ما جبران خواهد آمد و این کار را سخت خواهد کرد. ما اما به دنبال تثبیت صدرنشینی خواهیم بود.

 

بشار درباره بازی با التعاون نیز گفت: مربیان کاملا این بازی را آنالیز کرده بودند و ما در نیمه اول و دوم می دانستیم که دقیقا چه کاری را باید انجام دهیم و این برد را از الان فراموش خواهیم کرد و آماده بازی الدحیل می‌شویم.

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان به وضعیت تیمش و بازی عصر جمعه اشاره کرد. او در این خصوص گفت: «باید معذرت خواهی کنم بابت اینکه به کنفرانس نرسیدم. درباره بازی با فولاد می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بازی سختی است. به طور کلی بازی کردن مقابل همه تیم‌های خوزستانی سخت است، مخصوصا با فولاد.»

او ادامه داد: «الان هم که آقای ویسی چند هفته‌ای است اضافه شده یک شاکله و انضباط خوبی گرفته و منضبط تر بازی می‌کنند. هفته‌های قبل از آقای ویسی تمرکزشان پایین بود و آشفتگی داشتند. برای هردو تیم بازی خیلی مهمی است.»

نویدکیا در پایان افزود: «چند هفته ای است که امتیازات زیادی از دست دادیم و دلمان می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم. بازی فوق‌العاده سختی است. امتیاز گرفتن از آن راحت نیست. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم.»

دیگر خبرها

  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم