Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) با برگزاری یک مسابقه آغاز شد و تیم‌های بایرن مونیخ و شالکه به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار، بایرن مونیخ با نتیجه ۸ بر صفر حریف را در هم کوبید.

در این مسابقه، گنابری (۴، ۴۷ و ۵۹)، گورتسکا (۱۹)، لواندوفسکی (۳۱)، مولر (۶۹)، سانه (۷۱) و موسیولا (۸۱) برای بایرن مونیخ گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فلیک (سرمربی بایرن مونیخ)  فصل گذشته عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کردند.

بیشتر بخوانید

لیگ فوتبال آلمان/ بایرن مونیخ - شالکه؛ افتتاحیه جذاب بوندسلیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگا بایرن مونیخ آلمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات استقلال ملاثانی آغاز شد و پس از هدر رفتن سه موقعیت سرانجام در یک فرار زیبا علی حمودی به یاد دوران جوانی با عبور از دفاع خوشه علی فاتح را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه بازی و حملات استقلال برای زدن گل دوم نتیجه داد و پاس در عمق زیبای امید خالدی برای دانیال مومنی منجر به گل دوم استقلال شد.

در این مسابقه چهره‌های نام آشنایی از فوتبال ایران حضور داشتند. از مهرداد بایرامی و سجاد اژدر تا احمد جبوری و احسان علوان زاده و ...

تیم آبی پوش با این برد در میانه جدول باقی ماند و کار خوشه را برای بقا در لیگ دسته اول سخت تر کرد. آنها در قعر جدول اوضاع خوبی ندارند.

دیگر خبرها

  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین